VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 19. října 2009

18.10. - moje farewell party

Ještě než jsem odjela, udělala jsem farewell party u nás na Bondi Beach. Hned vedle dětského hřiště tam je několik BBQ stolů a tak mi to přišlo jako nejvhodnější místo. Začínali jsme v brzkém odpoledni a v průběhu celého odpoledne se se mnou přišlo rozloučit pár lidí - moji a Danovi kamarádi, moji kolegové z RedOaku a pár mých slovenských kamarádů, kteří ale přišli jen na skok...

Už grilujeme. Já, Dan, Ben a Justin.



Část RedOak party a Greg.


Kaša, Jo, Azza a Justin.


Já s Kašou.


Patrick, Kaša a Chris.



RedOak dostal na udělování cen restauracím cenu "Best Beer Venue" - nejlepší pivní restaurace a ještě cenu pro Nejelepší restauraci (ten přesnej anglickej název nevim). Všichni zaměstnanci dostali originální RedOak otvíráky, piva a děkovný dopis. Já dostala prd, páč jsem odešla týden před udílením cen (skončilo mi studentské vízum a povolení k práci). A to ačkoliv jsem byla jedním z nejdéle zaměstnaných pracovníků. Prostě nevděk vládne světem. Ale spíš mi to bylo líto, protože jsem na tom měla taky svojí zásluhu, a jen proto, že jsem nebyla na výplatní listině, ale přesto jsem ještě byla v Syndey a do RedOaku dál chodila na návštěvy, si na mě mohli vzpomenout.


Moji kolegové poprvé. Patrick, Kaša, Chris, Alex, Já a Zarah. Obzvlášť ze Zarah a Alex jsem měla radost, protože měly obě před zkouškama na univerzitě, měly se ten den učit a místo toho jeli odpoledne na mou rozlučku :-)


S plynoucím časem bylo víc a víc veselo a dorazila i praštěná Ava (taky kolegyně z RedOaku). Mimochodem to co mám na hlavě není oslavenecká čepička ale karton z plechovek s Bundaberg rumem a kolou.



Tady to je vidět mnohem líp. Ne že bych snad byla tak namol, ale jsem pro každou pitominu.


Tady ještě jedna společná zaměstnanecká fotečka, tentokráte i s Avou.


A takhle se bavili ostatní. Vedle na houpačce na dětském hřišti. Je tam sice zakázán alkohol, ale holky si s tím moc hlavu nelámaly. Jo, Azza, vzadu Justin a Gemma.


Taky mě navštívili moje souputnice z Indické restaurace Romča a Monika. Přišel dokonce i Tomáško, ale všichni se jen na pár minutek zastavili a hned zase šli. Tak ani nemám jejich fotku. Mimochodem tihle všichni jsou ze Slovenska.

Pak přišla Ola (Kašina kamarádka která předemnou krátce pracovala v RedOaku) a Aaron, který s námi v RO taky chvíli pobyl.


Před soumrakem se to pak začlo rozpouštět, až jsme nakonec zůstali jen já Kaša a Dan. Naproti nám se začala rozvíjet nějaká jiná bujará párty a tak jsme šli dom.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget