VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

sobota 17. října 2009

10.-11.10. - Henderson Waves, Souther Ridges National Park a nedělní odpočinek v China Townu

Původní plán pro jeden z víkendů strávených v Singapuru byl přesun na některý z thajských ostrůvků a relaxace na pláži. Jenže kvůli napjaté časové ose (půl dne v letadle tam, sobota na pláži, v neděli zpět) jsme se na to vykvákli a rozhodli se pro relaxační víkend v Singapuru. Paní v informačním centru mi říkala o jednom z rozlehlých parků na jihu ostrova, tak jsme se tam v sobotu SMRTkou vydali. Byli jsme už v půli kopce, když nás zasáhla průtrž mračen. Lana vody, od shora až dolů. I když jsme byli pod deštníkem, byli jsme celí promáčení.


Čekali jsme až to přejde a pak zvolili alternativní trasu. Mapu jsme sice měli, ale díky přestavbě některých silnic, zrušení a zasypání těch, co byly na mapě, jsme málem zakufrovali. Pak jsme narazili na týpky, kteří pokládali do země optická vlákna a bylo zaděláno. Danova firma totiž buduje v Singapuru celonárodní síť optických vláken a rychlého internetu (Dan má na starosti programování) a tak nenechavý Dan hned začal týpky zahrnovat spoustou otázek. Ti naštěstí nic nevěděli, prostě si jen dělali svojí práci a o další informace ohledně celého projektu neměli zájem. To mě vysvobodilo a mohli jsme pokračovat.

Hlavní cíl naší cesty? Tento most...

 
Jmenuje se Henderson Waves (Hendersonovy vlny). Proč jsme se proboha jeli podívat na most???

 
Protože je na naprosto unikátní. A ačkoliv zdola nevypadá nijak úchvatně, jako pěší si ho rozhodně zamilujete.


Takhle nádherně má vypadat v noci, když je osvícený. Fotka je z informačního panelu před mostem.

 
To je kurňa design!
 

 
A pak že já se chovám nedospěle!

 
Neležím, stojím.


Můj vitální "stařeček" :-) Vopravdu, ty nohy pokrčený neměl!

 
Pohled do běžných singapurských domovů...

 

 
Po hendrsnových vlnách jsme pokračovali do jednoho z parků.

 
Tohle je přátelé tělocvična. Všechno to jsou posilovací stroje,které může kdokoliv zdarma použít.

 
Ta si s přechodem pro chodce hlavu nelámala.

 
Parkánové zahrady.

 
Tohle byl druhý cíl naší cesty - Tree Top Walk (procházka v korunách stromů).

 
Sestava vi/ysutých chodníků ve výšce korun stromů přístupná pro kočárky i vozíčkáře.

 
Pokud se někomu nechce chodit sem a tam po chodníku, může si cestu zkrátit systémem propojených schodišť.

 

 
O tomhle mostu jsme nevěděli, nicméně byl taky pěknej.

 
Se tvářim jak královna nebo snad deb**?

 
Běh po hraně. Šikovnej kluk :-)

 

 

 
Most z úrovně silnice.

 
Zase začlo pršet, tak jsme si chytili bus do centra, navštívili indickou čtvrť, obchody s elektronikou a zašli na něco dobrého k snědku.

V neděli jsem Dana vytáhla do čínské čtvrti. Udělali jsme si kolečko, já ho vzala na místa, která se minejvíc líbila a zašli jsme i do obou dvou chrámů. Jelikož jsem zase měla tílko a šortky, musela jsem se zahalit.

 
Paní se sice tvrdila, že se smát neumí, ale Dan na ní použil své charizma, a jak pěkně se usmívala! Koupili jsme si tu zlaté mince pro štěstí.

 
V těch okýnkách jsou buddhové.

 
Večer jsme se šli zase projít do města. takhle to vypadalo u Esplanade.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget