VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pátek 16. října 2009

6.10. - Indická čtvrť

A zase tu máme slavobránu. Tentokráte nám přejí šťasný Deepavali (jako v Singapuru).


Indická tržnice. Zastřešená, neklimatizovaná, za 2 minuty z vás leje jak z konve. Spousta barev, stánků, prodavačů, lidí...

 
Nejsou to jen lákadla pro turisty. Spoustu věcí si kupují sami indové.

 
Až z toho oči přecházejí...

 
Tahle čtvrť nebyla rozhodně tak bohatá na objevování jako ta arabská nebo čínská. Veškerý ruch se soutředil do 2 tržnic a 1 nákupní centra (do toho jsem nešla). Okolní uličky byly víceméně prázdné. Jen na části 2 uliček kolem jedné z tržnic a hlavní třídě bylo pár obchůdků, jinak nic.

 

 
Připadlo mi, že indové se zabývají především ochodem s velkým množstvím zboží. Všude byly velkoobchody.
 Jinak kolonistická architektura, jako v ostatních "historických" částech.

 

 
Hinduistický chrám mezi paneláky.

 
Tak tohle je přátelé pražírna kari koření. Spousta vůní, různé mixovací stroje, pytle plné polotovarů i hotových směsí kari koření. Mimochodem, věděli jste, že jednotlivé směsi kari koření se skládají až ze 40 různých druhů koření??? A to, že u nás dostanete jen jedno - žluté kari, neznamená, že to se rovná kari. Nikoliv!!! Kari koření je naprosto úžasné, různé, ostré i jemné, plné chutí a vůní, o kterých se vám ani nezdálo. Pokud si někdy budete chtít dopřát skutečný chuťový zážitek, zkuste najít v Praze nějakou Indickou restauraci (s pokudmožno indickými zaměstnanci) a nechte se unášet na vlně kari...

 
Druhá třžnice. Tady se prodávalo především tradiční indické oblečení. pro ženy i muže. Řekla bych že tady nemá Paříž nebo Milán na módní střihy či barvy sezóny žádný vliv.




Tohle je naše večeře. Říkáte si k rybě špagety??? Věřte mi, naprostá mňamka!!!

 
Danovo oblíbené jídlo. Prý si ho tu dává vždycky. Další návštěvu si objednal to moje :-)

 
Po večeře byla na programu kultura a sice koncert nejlepšího žijícího jazzového zpěváka na světě - Al Jarreau. Vyhrál 5 cen Grammy ( na 11 jich byl nominován) v kategoriích jazz, pop a R&B v letech 1978,1979,1981,1982,1993 a 2007. Vystupuje od svých 4 let (zpíval v kostele) a letos mu bude 70.



Lístky jsme měli nahoru na balkón.

 
Koncert byl naprosto úchvatný, jen Dan si stěžoval, že některé své klasiky až příliš umělecky vylepšoval a původní náboj písní se tak prý vytrácel. No nevim, předtím jsem o něm nikdy neslyšela, tak jsem neměla s čím srovnávat. Já byla každopádně nadšená. Až na to, že ani po ovacích ve stoje se nepřišel s diváky rozloučit... To víte, kvězdy :-)

Budova divadla zevnitř...

 
... a zvenčí.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget