VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 15. října 2009

30.9. - Orchard Road

Orchard Road je největší, nejznámější a nejnavštěvovanější nákupní třídou v Singapuru. Je to obchoďák vedle obchoďáku. Některé se soutřeďují jen na elektroniku, jiné jen na oblečení, další jsou plné desingnerských obchodů, kde vás i tričko přijde na několik tisíc korun. Je až neuvěřitelné, kolik obchodů je schopno se v té konkurenci uživit. A to ani nemluvě o faktu, že napříkladznačkových obchodů haute couture jedné značky je na této ulici hned několik. Ale není se čemu divit! Singapur je v tomto směru  opravdu levný. Značkové oblečení zde nakoupíte za nižší ceny než v Evropě nebo Austrálii.

Tohle je pohled na křižovatku, když vylezete se SMRTky. Tahle věž je nákupním centrem.



To je taky nákupní centrum.



...další nákupní centrum.



A tipněte si k čemu slouží tato budova... Ano i tohle je nákupní centrum.



No, tak jsme si prošli všechny 4 rohy křižovatky a teď letmý pohled do vozovky...

Červené auto vpředu je taxík.

 

Protože jsem poctivě nastudovala průvodce, co jsem našla v hotelovém pokoji, vytipovala jsem si některé obchodní domy (v nižší cenové skupině), do kterých jsem se chtěla mrknout a strávila jsem v nich celý den. Taky jsem zašla na turistické informace a popovídala si s paní o dalších možnostech poznávání města. Dala mi některé tipy, které jsme později vyzkoušeli.

Večer jsme šli s Danem na procházku do Boat Quay (zátoka lodí). Na počátku století tady byla zaparkovaná loďka na loďce, teď tu jsou restaurace a všichni se vás snaží zlanařit k návštěvě.



 Tohle je myslím budova asijského musea.

 


Fullerton Hotel. Jeden z nejluxusnějších hotelů ve městě. Mimochodem ten most ěnil barvu zhruba každých 5 minut.



Tohle je stavba nového Casina. Bude mít 3 věže, ty pak spojí společná střecha, která bude moct pojmout několik tisíc lidí. Odtamtud bude jedičný výhled na město.

 

Náš hotel.

 

Tohle je Danova nejoblíbenější fotka. Má následující teorii. Někdo při stavbě nákupního centra objednal příliš krátké eskalátory a místo nápravy zkrátka přidělali normální schodiště. No řekněte, má význam kupovat eskalátory a k nim přidělat normální schody???



Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget