VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

sobota 17. října 2009

12.10. - Noční singapur ze 71.patra.

Přes jdem jsem nakupovala a utrácela poslední peníze a večer jsme šli s Danem do jednoho baru, který se nachází v 71. patře budovy naproti našemu hotelu. Pohled byl úžasný, jen jsem nepochopila stavitele, kteří vbudovali přímo do výšky očí obrovskou silnou traverzu... Při většině focení jsem proto stála na špičkách nebo klečela na kolenou.

Centrum města.


Suntech City, Singapore Flyer (to ruské kolo) a v pravém dolním rohu náš hotel.

 
 Clark Quay.

 
 Tady víc z blízka a krásně můžete vidět zakratí ulice do kříže obrovskými deštníky.

 
Pohled směrem na Orchard road.

 
 Boat Quay.

 
A náš hotel. Pohled z našeho -  16tého patra dolů do Lobby.



 
Nádherný prostor!!!

 
Puhled do stropu...


A ve dne.


Lobby.

 

 
Fotka hotelu zvenčí.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget