VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

sobota 17. října 2009

13.10. - odjezd zpět do Sydney

Odlétala jsem v 9:40 ráno. Na letišti jsem musela být v 7:40, tak jsem musela vstávat v 6:00, abych měla dostatek času se SMRTkou dokodrcat na letiště. Dan se nabídnul, že mi pomůže s kufry k metru a tak jsme oba vstávali hodně brzo ráno. Na letiště jsem dorazila krásně včas. Našla jsem svůj odletový terminál, a když jsem na něj konečně dorazila, kooukám a u mého letu na napsáno odloženo. Tak si říkám bezva, mohla jsem se vklidu vyspat. Paní na přepážce mi však vyrazila dech. Let Londýn-Singapore-Sydney byl odložen o celých 22hodin. V hlavě mi jen proběhlo- bezva, celý den budu smrdět na letišti! Naštěstí to zas až tak hrozného nebylo. Dostali jsme ubytování v letištním pětihvězdičkovém hetelu s plnou penzí. Mé srdce zajásalo, neb jsem věděla, že neumřu hlady...

Fotky jsem stáhla z internetu. Takhle vypadá hotel zvenčí.


Recepce.

 
Restaurace.

 
Mohli jste vidět, jak šéfkuchaři jednotlivá jídla připravují. Cpala jsem se jak nezříná a snažila se ochutnat úplně všecičko. Obzvlášť mě dostaly malé dezertíky při obědu a večeři. Bavila jsem se tam s jedním šéfkuchařem, víceméně jsme vedli zdvořilostní konverzaci, ale on při večeři přišel k mému stolu a ptal se mě, jak mi chutnalo a tak jsme ještě chvilku klábosili. Popřál na další den šťastný let a rozloučili jsme se.

 
Pokoj.

 
Koupelna. Měla skleněnou stěnu, tak jste mohli vidět do pokoje. Přímo z vany jste viděli na telku a nad vanou byl zabudovaný reproduktor. Bombaaaa :-)


 
Já jsem šla strávit nějaký čas k bazénu. Byl nádherný. měli v něm takové obrovské květináče s palmami, které vytvářely v bazénu ostrůvky. Hrozně se mi to po designové stránce líbilo.

 

 
Ještě večer jsem dostala zprávu o odložení mého letu o další dvě hodiny. Tak to máme krásné 24 hodinové zpoždění. JVečer jsem jela za Danem do města, že si spolu užijeme ještě jednu večeři a po návratu do hotelu jsem spala jak špalek.

Ráno jsem se opětovně odbavila, slečna u přepážky se mi znovu omluvila za veškeré komplikce a jen tak mimoděk dodala, že bylo opravdu lepší, aby se na letadlo podívali technici. Tak to mě zase nálada klesla a viděla jsem se v padajícím letadle někde mezi Jávou a Austrálií. Můj předpoklad se naštěstí nevyplnil a já šťastně dosedla v Sydney na letišti :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget