VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

sobota 25. dubna 2009

Monička a Terezka odjíždí domů

Moje nejdražší spolubydlící Monička mi na konci dubna odjela domů. Málem neodjela, páč si myslela, že odjíždí ve středu, ale její maminka jí naštěstí upozornila, že ve sředu už bude doma... Ona by opravdu byla jinak schopná jet na letiště až ten další den :-) No nic. Rozlučková párty se konala v libanonské restauraci Arabella, kde Monča pracovala a hostinu jí zadarmo pro nějakejch 30 lidí vystrojil sám majitel Mohamed, což je dobrej řízek. Občas k nám zašel, seděli jsme ve třech na balkóně a klábosili. Moničce to hrozně seklo a dokonce musela tančit s profesionální břišní tanečnicí.


Týden na to odjížděla i Terka. Ještě než odjela, zašli jsme do mojí oblíbený Thajský restaurace Rice Pot na Bondi Beach. Byla s námi i Monča - slovenka se kterou jsme pracovali v Indický restauraci. Vypili jsme dvě flaštičky vína, pěkně jsme se napucli a pak šli na chvíli k nám.


Tohle je Monča :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget