VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 16. dubna 2009

28.3.2009 Příjezd do Alice Springs

Začnu tím, že si naprosto nepamatuju, v kolik hodin jsme vlastně do Alice Springs přijeli. Když říkám přijeli, měla bych se zmínit, že kromě mě a Terky s námi jel i Dan, který tu sice žije už nějakých 7 let (z posledních deseti), ale nikdy Uluru neviděl. Myslím, že jsme dorazili někdy po obědě. Byli jsme odvezeni do Toddy´s Resort - což je pěkný backpacker, připlatili jsme si trošku za to, abysme měli pokoj jen my tři pro sebe a vydali se na průzkum města.

Provázely nás všudy přítomné otravné mouchy... Prošli jsme si jednu z hlavních tříd, koukali, kde by se dalo najíst a nakonec jsme se rozhodli, že si před obědem uděláme výšlap na kopeček, ze kterého lze vidět celé Alice Springs.

Tady jsme s Danem na vrcholu toho kopečku u pomníku padlým z první světové války. Bylo děsné vedro, tak jsme se schovávali v každym možnym stínu.


Tady fotečka s Terezkou - asi mě za ní zabije, páč se jí nelíbila. Promiň Terez.


A tady máte Alice Springs...



Cesta dolů...


Víc fotek z toho dne bohužel nemám. Dali jsme si papání, zastavili se v cestovce nahlásit, že jsme dorazili, skoukli obchody se suvenýry a vrátili se na pokoj, abysme si zabalili. Jelikož jsme měli vstávat opravdu brzo, šli jsme také brzo spát.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget