VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

sobota 18. dubna 2009

Shrnutí

Celý výlet bych zhodnotila jako velmi povedený. S cekovými náklady pohybujícími se kolem 2,500 AUD a časovým rozhraním ani ne tří týdnů se nám podařilo procestovat parádní kus Austrálie. V podstatě celou půlku. Až na to počasí, které nás provázelo posledních pět dní bych to celé naplánovala úplně stejně. Snad jen na Fraser Island bych si vymezila tři dny (ne dva) a zajela bych se podívat na Magnetic Island.

Výlety jsem zařizovala s agenturou WanderersTravel, která je v China Town na George Street kousek od Railway Square. Mohu je jen doporučit :-) A hlavně nebojte se při zařizování vašeho cestování ptát! Pokud vám není něco jisté, máte pochybnosti... Pamatujte: Líná huba holé neštěstí.

:-)

1 komentář:

  1. krasny fotecky segrushe:) mas nadani po tatinkovi a bezesporu i dobry fotoaparat! jen jedna vec me desi - jak ty jsi nam zhubla! pripominas mi te nekdy kolem 13-15 let veku kdy jsme chodily do turistaku. sama ruka a noha:) ale slusi:) opatruj se, posilam ti puspuspusinku

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget