VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pátek 5. září 2008

Prvni pozdrav z Australie :-)

Ahooooj fsici...

Sedim prave v kancelari Australia Expert. Jsou 4 hodiny odpoledne ...

A jaka ze byla cesta? Umorna a zaroven tezce v pohode. Po srdcerzvnem louceni v Praze Ruzyni nasledoval dvouhodinovy let do Londyna. Krasne a pohodlne letadlo se 3 letuskama, 3 letusakama a vybornym sendvicem. Priletela jsem na terminal 5, ackoliv to mel byt terminal 1. Nejhorsi bylo, ze terminal 5 neni vubec zakreslen na mape letiste, kterou jsem dostala. Tak jsem zcala uz v letadle silet, ze nestihnu let do Hong Kongu... Ale cesta byla od letadla vyborne znacena, nasedla jsem do busu, ktery me vyhodil presne tam, kam jsem mela dojet. Pohroma byla zazehnana :-) Pri kontrole jsem si musela sundavat i boty, ale rizek s chlebem a kyselou okurkou stejne nenasli ;-) Do Hong Kongu jsme leteli letadlem vetsim. Melo 3 rady sedacek. Na letisti jsem si nechala zmenit sedadlo, abych byla u okynka. Sedela jsem ve druhe rade na kridle (posledni volne misto u okna), ale videla jsem. Mista bylo pramalo... tatka s Ladou bz se urcite nevesli ani si jen sednout ... tak jsem se nasoukala do pohodlne sedacky a sledovala monitorek zabudovany v operce sedadla predemnou. Byla jsem strasne unavena. Ani si nepamatuju, ze jsme vzlitli. Posledni co vim, je rolovani poo draze a kdyz jsem se probrala, byli jsme uz nahore. Ruzne jsem pospavala...Po veceri, ktera byla nekde kolem pulnoci, jsem usnula nadobro a probudila se az o skoro sedm hodin pozdeji. Presne na snidani. Pak jsem zase na dve hodiny usnula. Mimochodem jidlo bylo vyborne. K veceri jsem si vybrala testoviny s rajcatovou omackou a houbami, k snidani byla bulka, maslo, marmelada, boruvkovy jogurt, caj a dzusy. Mohla jsem si dat i omeletu, ale to jsem nevedela. I tak to ale bohate stacilo. Do Hong Kongu jsme prileteli o 20 minut drive. U vylezu stali letusky s napisy nasledujicich letu, aby nas o nich mohly informovat. Tam jsem narazila na cesku Marketu, ktera me oslovila. Mela nikotinovy abstak - v letadle se totiz nesmi kourit (to bys asi Tanicko 12 hodin nevydrzela, tak koukej prestat, at za mnou muzes prijet ;-) ) , tak jsem s ni sla do kurarny a tam jsme si povidali. Tom se Sonou mi napsali, ze je z letadla vzhnali rovnou do odletove haly a nemuzou mi prijit naproti. Ze prz na me cekaji naproti jeydicim schodum nahoru. Jenze letiste je tam obrovske a jezdicich schodu mnoho. Hledali jsme se dlouho, ale nakonec jsme se po trictvrte hodine (od doby co jsme pristali) nasli. Udelali jsme si na pohodlnych sedackach cesky koutek. Snedla jsem si konecne mamincin rizek, ktery se mi podarilo propasovat az tam. Na chvili k nam zavitala jeste jedna slecna jedouci do Brisbane. Celou dobu jsme prokecali. Jako prvni nas opustila nemluvna slecna jedouci do Brisbane, pak pul hodinku pred nami odesla i Marketa, ktera jela do Cairns za kamaradem a do skoly. Skoda ze nejala s nami, byla moc fajn ;-) No a my taky nastoupili do letadla. Mista v nem bylo sice vic, ale sedacky byly silne nepohodlne... :-( I kdyz jsem sedela na dvojsedacce u okynka sama (sedadlo jsem si zmenila v HK), nemohla jsem se tam vubec srovnat. Unula jsem jen na hodinu a pul, jinak jsem koukala na filmy. K veceri jsem si dala testoviny s omackou a nejakou zeleninou, jejiz jmeno jsem prave zapomela. Byla to mnamka. K snidani jsem si konecne dala tu omeletu. Byla moc dobra... K tomu croissant, marmeladu, maslo, jahodovy jogurt a caj s dzusem. V Sydney jsme pristali na cas. U kontroly se me pani ptala, co budu studovat a kdyz jsem ji to povypravela, rekla, ze umim dobre anglicky, coz me moc potesilo. Pak jsme vyzvedli kufry. Dosly v poradku, cely, nerozbity... Kolem nas chodili cviceni biglove a ocmuchavali nas. Nic nenasli :-) Panovi u kontroly jsme se priznali, ze vezeme leky a cokoladu a pustil nas dal...to znamena uplne nas vpustil do zeme. Nasli jsme taxi a nechali se dovezt az pred dum. Privital nas David, ubytovali jsme se a vysli na vylet do mesta. Po hodince pesi chuze jsme byli v centru. Sli jsme pres Harbour bridge a videli i operu. Mimochodem je tu desna klada!!! Dekuju ti Tanicko, ze jsi me donutila nevyndat doma mikinu a dziny a mamince za fleeceku. Na Harbour bridge desne foukalu. Byla jsem zmrzla jak soboli ho... Zasli jsme na jidlo, zalozili jsme ucet v bance a sli si koupit jidlo na snidani. Taky jsme koupili tydenni jizdenku. Zkratka spousta vydaju a slunce nikdeeee. Koupili jsme i vino a vecer posedeli s Davidem a slovakem Petrem. Ten vcerejsi den rozepisu priste. Dneska jsme ve dve vyrazili do mesta. Ted jsme v agenture, pisem maily a ja blog. Dole koupime australske simky a jeste pojedeme na Bondi Junction, podivat se, kde mame skolu a do blizkeho obchodaku nakoupit periny a redukce.
Fotky dodam brzo, snad se dohodnem s Davidem na internetu, abysme ho nemuseli kupovat...
Mam vas vsecky rada :-)

3 komentáře:

  1. Ahoj K8, to je taky dost, že se o tobě něco dozvídám. Nejprve tedy dodatečně gratuluji k ukončení studia a doufám, že si to u protinožců užiješ. Ještě jsem si nestihl přečíst všechny tvé blogy, jak dlouho tam budeš? Mám strejdu v Melbourne a už 2 roky se tam chystám, ale zatím jsem se k žádný organizaci nedostal. Tak kdybych náhodou vyrazil, že bych se zastavil na kafe :-) No jinak ze mně je upracovanej Pražák, takže ti ti jen a jen závidím. Měj se fajn a užívej si Austrálii.

    Milan Bouška

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj mišinko,
    jsem ráda, že jsi začala psát i australský deníček, měla jsem strach, že tě nové prostředí unese natolik, že už si na nás čecháčky na druhé straně zeměkoule ani nevzpomeneš:)
    Chtěla jsem tě poprosit, abys nám esemeskou (z netu..) poslala adresu, přijde nám, že tam nejsou žádné směrovačky a tak.. Možná, že je to opravdu vpořádku tak, jak jsi to napsala taťkovi,ale jen pro kontrolu:) aby ti ta šiška lovečáku vůbec došla, víš:)
    Jsem ráda, že mě chválíš, kdyby ti byla zima, tak si opravdu kup kozajdy, jak ti radila Ládikova sestřenka:)A hlavně tu zimu nepodceň. Nesmíš hned na začátku marodit, znám tě a tvé usoplené tělíčko co nastydne raz dva, takže se teď těch pár týdnů ještě opravdu hlídej a opatruj!!
    Nám je tady smutno, včera jsme byli za dědou, smutnil, že mu je 88 a že se bojí, že už tě nikdy neuvidí. Tak na nás na všechny potom sedla taková nostalgie, hlavně na tatínka, on je teď takový naměko, ale ne zas nějak příliš, jen mu jeho první cérka odletěla nejdál kam mohla. Spíš se nám všem hrozně stýstká a ta vidina roku (a pár měsíců) bez tebe se nám zdá jako scéna z hororu.
    Já jsem happy, že se o sebe takhle hezky staráš a že se nebojíš někam jít a mluvit anglicky a zařizovat různé nesmysly a že tě dokonce chválí, jak jsi v anglině dobrá. Až přijedeš, budeš mi pomáhat se školou, protože toho budeš určitě umět víc než já po čtyřech letech studia angliny na vysoký v Čechách:D
    Mišinko moje, hlavně se vyhýbej špatným čtvrtím a ne abys chodila za školu:)(já vím, to je spíš můj problém:) ).
    Jinak jsem ještě chtěla, abys věděla, že skype by měl být až v pondělí včetně kamer.tak to ještě domluvíme!!
    pusaq :o*** Tánička

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Káťo,je skvělý slyšet a ještě lepší cítit jak u protinožců pilně a často svíráš půllitry piva a vyrovnáváš tak spolu s námi co sedíme naproti tobě, jen na opačné straně světa v Karlíně "U Kazdů", ZEMSKOU PIVNÍ OSU aby se nám ta matička země nekymácela, když už se kymácíme my..... Nepole:)vuj, ať tu naši zemi udržíme.
    Zdraví bratranec Petr.

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget