VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 7. srpna 2008

Červenec ve znamení blížícího se odjezdu …

Je to hrozný… Jak se ten čas od ukončení školy pořád vlekl, tak se musím přiznat, že od začátku července letí mílovými kroky. Jednou jsem si spočítala, kolik dní mi zbývá do odletu a výsledné číslo mě úplně uzemnilo…

18. června pak přišlo vízum. Takový oranžovo-žlutý papírek nalepený do pasu…Pozlacený by to za ty prachy měl bejt! Ale můžu bejt ráda, že mi ho dali a dokonce mi dali platnost do 7.října příštího roku, tedy 2 měsíce po ukončení školy. Aspoň budu moct ještě chvíli vydělávat a pak všechny ty penízky procestovat :-)



A co jsem ještě prováděla??? Měla jsem velkou bojovku a vyměňovala český korunky za australský doláče. Tady v Litoměřicích jaksi směnárna není vůbec, tak jsem musela do Prahy. V tamních směnárnách mají totiž mnohem výhodnější kurz než v bankách. Byla jsem tam v týdnu, kdy česká koruna lámala rekordy vůči USD i EUR. V pondělí, kdy jsem si jela pro foťák, byl kurz vůči AUD 14,09. Říkali jsme si, že to ještě půjde dolů, že není kam spěchat. Jenže v úterý zasáhl guvernér ČNB a kurzy začali šplhat nahoru. Než jsem se do Prahy ve čtvrtek vrátila, byl kurz na úrovni 14,49 a já, potřebujíc 2000AUD, prodělala jsem na kurzových změnách během tří dnů 800 Kč. Nicméně je to pořád o dalších min 800Kč méně, než kdybych to vyměňovala v bance! V konečném důsledku jsem to ještě pořád vychytala ;-)



Dalším znakem tohoto měsíce byl nákup elektroniky. Jak jsem poukázala před chvílí, kupovala jsem si foťák. Po dlouhém hledání jsem se rozhodla pro Canon PowerShot A720IS. Má rozlišení 8MPix a 6x optický zoom. Stál mě necelých pět tisíc a ještě jsem k němu dostala 4GB paměťovou kartu. Výběr počítače byl taky oříšek, se kterým mi trpělivě pomáhal bratránek Marek – tímto mu ještě jednou děkuji :-)! Nakonec to vyhrál MSI a jsem s ním nadmíru spokojená.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget