VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 29. září 2008

Pátek 20.9. - oběd v Circa baru a Party pro nové studenty

Tak od předminulého pátku naše řady pořádně prořídly... Opustilo nás všech 6 holanďanů - Carlijn a Nancy,


Steven, Benny, Jonathan,


Daniel (ten vzadu - vpředu je Gillermo ze Španělska, který je s námi i nadále)


a dvě berlíňanky Sara a Romy


A protože byl pátek jejich posledním dnem, navrhl nám Bill (náš učitel),


že bysme mohli jít na oběd a pojmout tak odpolední hodinu méně formálně. Všichni byli z této myšlenky samozřejmě nadšení a bylo to o to lepší, že bylo nádherné počasí a slunko krásně hřálo. Tak jsme vyrazili do Circa baru na jídlo. Naše škola má v tomto podniku slevu a tak nás steaky vyšly na 10 dolarů místo 15-16, těstoviny, jídlo s kuřecím masem a hamburgery stály 8 dolarů místo 12-15. Steaky byly obrovské, přes celý talíř a tak 4cm vysoké. Já si dala kuřecí maso s žampióny v nějaké omáčce a tohle všechno nacpali do takových válečků udělaných z listového těsta. Byla k tomu vydatná zeleninová obloha a porce hranolek. Výtečný to bylo!!! A to nejen proto, že to bylo první pořádné jídlo za 16 dní. Do té doby jsem jedla převážně instatní kosmickou stravu - těstoviny z pytlíku a fazole v tomatové omáčce...

Tady máme Carlijn a Elisu,


já, Gillermo a Nancy,


Romy a Sara...


...víc pěkných fotek nemám, ale dám Eli flashku a ona mi je nahraje, tak je budu moct přidat.

Jinak večer jsme šli do toho samého baru na párty pro nové studenty SELCu (moje škola) a ACE (škola vedle nás, která má tři kampusy v Sydney - city, Bondi a Manly - a několik poboček po celé Austrálii). Já jsem si zapoměla po škole koupit toustový chléb, který mi ráno došel, tak jsem si ho koupila, když jsem na šla na party. Chleba tudíž slavil se mnou celou dobu. Nijak mě to však neomezovalo. Pravdou ovšem je, že se mi toustový chléb zplacatil na polovinu a já měla celý další týden pocit, že mám jídla nějak míň...

Od osmi do desti hodin stálo pivko "jen" 3 dolary. No a tak jsme pili, veselili se, povídali si, jaké jsou zvyky v té které zemi, když se jde večer pít... Výživné to bylo...

Nancy (vlevo) byla celý večer vytlemená jak lečo, Caroline z Lichtenštejnska s námi pobyla jen chvíli, nebavilo jí to, tak šla dom.


A naši chlapci... Gillermo, Aleš (krajan) a Michael z Německa.


S těmahle dvěma si rozumím nejvíc :-) (Gillermo a Eli),


společná s Gillermem (stěžoval si mi, že piju to pivo moc rychle, že mě nestíhá :-) ),


valná hromada - Gillermo, Carlijn, Eli, Nikolaj, já a dole Nancy.


Já musela v sobotu do města na kurs RSA (Responsible Service of Alcohol), tak jsem zůstala jen do čtvrt na dvanáct. Bohužel potom se zábava ještě víc rozjela a já tam už nebyla... :-(

Tohle jsou ostatní s Bertem. Bert je učitel a "ředitel" společenských aktivit. Je velmi srandovní a na každý týden má vymyšleno několik zajímavostí i naprostých ptákovin.


A takhle dopadli Holanďani (nakonec byli na tom baru všichni a ne jen Carlijn s Nancy), Bert a Diogo (brazilec, který končil po prvním týdnu - ale byl na škole déle než my).


Pili Tequillu a prý jim bylo velmi veselo. Jestli se to veselo vztahovalo i na následující ráno, nemám ponětí :-)

2 komentáře:

  1. hezké fotečky:) pěkní lidé:) nedelas nam ostudu sestricko:)

    OdpovědětVymazat
  2. Já a ostuda??? To přece nejde dohromady. Já piju vždycky s Mírou :-) Nějakého tu najdu a pak to teprve bude... :-)

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget