VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

úterý 16. září 2008

Omlouvam se....

Omlouvam se vsem ... rodine, kamaradum, znamym i neznamym...

Dlouuuuuuho jsem tu nebyla... A duvod???
Potrebovala jsem si najit bydleni. Vsechen cas, ktery jsem mela, venovala jsem surfovani po internetovych servrech a hledani noveho domova. Vzdy po skole 15-17 a i o pauze na obed 12:30-13:30 jsem sedela ve skole v preplnene pocitacove mistnosti a klikala a klikala a psala poznamky s telefonnimi cisly, na ktera jsem po skole dalsi pulhodinu volala a sjednavala schuzky. Zdalo se to byt jako nekonecny proces, ze mi neni vubec prano a ze me "ten nahore" nema vubec rad. Ale dilo bylo vcera dokonano a tak se budu v nedeli stehovat :-)

Cely proces popisu pozdeji, protoze vystaci na samostatny clanek.

Nebudete samozrejme ochuzeni ani o dalsi zazitky, o ktere jsem byla v prubehu "klavesnicoveho klidu" (ze jsem sem nic nepsala, pozn.red.)obohacena.

Jsem moc rada, ze dnes nemusim po vyucovani hledat ubytko, ale zemuzu psat blog... Jen ta klavesnice me stve, protoze je usporadana uplne jinak. Nejsou tu hacky a carky, ale predevsim jsou prohozeny klavesnice Y a Z a tak se porad musim vracet a opravovat text. Proto pujdu domu a napisu vsechny clanky na notebooku a zitra je sem z flashky stahnu :-)

Vsechny vas moc zdravim a tem co mam nejradsi (rodina a kamaradi) posilam hubana :-*

3 komentáře:

  1. Ahoj slečno:) všechno jsem přečetla - působíš moc sympaticky a akčně:) V prosinci jedu také do Sydney studovat, tak jsem ráda za veškeré informace. Jakou školu jsi si vybrala nakonec? a s jakou agenturou? dnes mám schůzku v GTS Travel, tak jsem zvědavá co mi doporučí.. zatím tápu. Zatím se měj, rg1a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj cestovatelko:)

    zdáš se docela vesela, tak to je parada. My se zase flakame jako vzdy. ale zitra asi vyrazime nekam na vylet. Tak snad se trochu umoudri pocasi, ptz zatim nestoji za nic. Jakpak tam mas Ty? Copak budes mit za bytecek? Budes bydlet sama? ;) A cimpak se tam krmis?..Rizek od maminky uz Ti nejspis dosel, ne:)) Tesime se na odpoved a dalsi novinky. My uz mazem spinkat, ptz mame uz hodku po pulnoci. Mej se moc hezky, zatim ahoj:)
    Terezka a Jindra

    OdpovědětVymazat
  3. Hojda vy dva :-) Zivim se jen toustovym chlebem, fazolema v tomatove omacce a nejlevnejsima testovinama z pitliku se syrovou omackou...takze uspesne hubnu... V nedeli se stehuju, tak se dostanu k pravidelnemu psani a odpovidani...prosim vsici...VYDRZTE :-)

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget