VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

úterý 10. března 2009

Mardi Gras 7.3.2009

Mardi Gras je protestní pochod gayů a lesbiček, který se pořádá nejen tady v Sydney, ale i v jiných městech po celém světě. Původní záěr pochodu byl jiný, ale jaký, to si už nepamatuju.

Průvod začíná v centru města v Hyde Parku a jde přes Oxford street (která je vyhlášená nočními kluby a restauracemi) a končí někde u Fox Studios (což ani nevim, kde to je). K našemu velkému zklamání byla ale většina cesty zatarasená a prodávaly se na ní lístky (bůh ví kde), takže kdo nepřišel už odpoledna a nenašel si svoje místečko ve volných zónách, musel až na konec cesty ... Tam jsme byli my ... a na tanečnících a účinkujících byla už hodně znát únava...

Teď je to taková vizuální show s alegorickými vozy, tancem a převleky...

... proto bude tento článek jen o fotkách a nikoliv o povídání... nevím, co bych k tomu měla dát za komentář, tak se jen dívejte...

Blesk mého fotoaparátu je bohužel velmi slabý a tak se mi podařilo vyfotit jen dobře osvětlené vozy, ostatní jsem natáčela na videa (ty se mi sem bohužel nevejdou)... Tak si užijte aspoň těchle pár fotek...











Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget