VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

sobota 28. února 2009

25.2. stěhujeme se

S Moničkou jsme se nakonec rozhodly, že se odstěhujeme... Našla jsem pěkný byt kousek od místa, kde jsme bydlely. Bylo to za míň peněz, měly bysme vlastní koupelnu, bazén, posilovnu, saunu a gril.

Tak jsme se dohodli, dali vědět Mirovi, že se budeme stěhovat a pak nadešel stěhovací den. Balily jsme do tří-půl čtvrtý ráno.


Kdo by řekl, že budeme mít tolik věcí?


Monča sundavá své fotečky a přáníčka...


No nevím, jestli je lepší vyhořet než se stěhovat...


Docela mě překvapilo, že jsem toho zas až tak moc neměla...


Polička se nám vyprázdnila...


Káťa balí...


... a Monička nasává...


Ba ne, ta flaška byla prázdná.

Nakonec jsem těch věcí měla víc než dost, ale to jen díky dvoum přepravkám s jídlem a věcma na vaření a pečení...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget