VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

středa 28. ledna 2009

26.1. - Australia Day a oslava Moniččiných narozenin

Australia Day je sváteční den. Všichni mají volno - teda až na pracovníky v pohostinství (my ho naštěstí všichni měli, ačkoli 90% z nás v pohostinství pracuje). Rozhodli jsme se pro grilovačku a pro oslavení Mončiných narozenin. Věděli jsme, že ozíci tenhle svátek přímo žerou a že většina z nich se nahrne k veřejným grilům na plážích, v parcích a vůbec všude, kde se vyskytují, zkrátka že všude bude nátřesk.

Tak jsme už v deset hodin byli na Coogee beach. Pro nás to znamenalo vstávat v osm a tahle doba je pro mě a Monču nekřesťanská. I tak jsme ale přišli pozdě... všechny stoly pod stříškami byly zadané a grilovače taky. Tak jsme tak zevlovali a nakonec zakotvili na trávě (spíš hlíně, páč ta tráva tam už moc nebyla). Ve volném čase jsme na zemi pokrájeli zeleninku na salát a začli pít... Pak se vedle nás zvedli nějací lidi od stolu. Hned jsme ho zabrali a už nepustili.


Všímavý čtenář jistě zmerčil zamračené nebe. Občas trošičku pokrápalo, ale velký déšť se nám prozatím vyhnul.

Pak se pomalu začli scházet pozvaní kamarádi a Monička byla obdarována australským kloboukem a dortem ve tvaru srdce. Na fotce je s Aničkou (vlevo) a Zuzkou.


Všichni jsme dostali kousek dortu a každý s ním naložil podle svého, viz Terka s Eliškou :-)


Počasí se nám průběhem času taky umoudřilo a skrz mraky na nás začlo slunit svítíčko :-) (=svítit sluníčko)


Ke grilu jsme se nakonec taky dopracovali :-) Taky byste si dali???


Kuchařinky: Monča, já a Eliška.


Tady jsme vyměnili Elišku za Terku.


Až teď si uvědomuju, že máme s Mončou poměrně hodně fotek s příborama :-) Zase nám dal někdo do rukou vidličky...


Tak tohle je oslavující australská mládež. Před Australia Day je všude na prodej spousta zbytečností a lapačů prachu s australskou vlajkou nebo alespoň jižním křížem... Vlajky, šortky, plavky, klobouky, ručníky, razítka, falešná tetování, držáky na flašku nebo plechovku piva, který ho mají udržet déle studený a podobný ptákoviny. Ozíci si tenhle svátek opravdu dokážou užít...


Dopapali jsme masíčko a v dalším plánu byla návštěva Darling Harbouru, kde měl být nádherný ohňostroj. Vůbec v celém Sydney bylo ten den několik kulturních akcí: koncerty v různých částech centra, promenády a já nevim co...

Ovšem při přesunu na autobusouvou zastávku (200m) začalo děsně lejt. Než jsme naskočili do busu, někteří z nás krapet zmokli...

Tady Kačenka (zmoklá slepice) s Terezkou. Krapet se nám přismahly čumáčky :-)


Eliška s Martinou.


Anička s Kubou.


Romča s Moničkou.


Déšť bohužel neustal... naopak... "chčije a chčije" ... tak to vypadalo... tak jsme ohňostroj zavrhli a pokračovali v pártyování u nás doma. Půlka byla vevnitř, druhá půlka se vešla na náš malinký balkónek...


Marťa s Mončou.


Já a Eliška.


Že jsem ale byla jak spařeňoučký prasátko!


Skončili jsme asi v deset. Šla jsem si radši lehnout, páč po dni obžerství a opilství na sluníčku jsem byla dost unavená... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget