VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

úterý 20. ledna 2009

Oslava třech narozenin

V nenděli 18.1. (ten samý den, co jsem se vrátila z výletu) jsme já, Monča, Maxo a Eliška vyrazili slavit naše troje narozeniny. My všichni (Kačenka, Mončka a Maxo) ze Surry Hills totiž máme narozeni v lednu a tahle neděle byl jediný den v lednu, kdy nikdo z nás nepracoval a tak jsme se rozhodli se vyšňořit a zajít společně na véču. Eliška, profesí kadeřnice, si nás vzala s Mončou do parády a udělala z nás hotové princezny :-)

Tři Grácie: Kačenka, Elšika a Monička :-)


... Krasavice v taxíku... pan taxikář Maxovi záviděl, že jde na véču s třema krasavicema... :-)))


Jeli jsme do vítečné thajské restaurace v Newtownu, kterou Maxo doporučil. A papáníčko bylo úžasné...


...sbíhají se vám sliny...???...


...to je dobře...


... :-) ...


Kačenka s Moničkou


Maxo s Eliškou


znovu Kačenka s Moničkou


Pěkne jsme si napucli teříšky a vydali jsme se do vyhlášené pařící a tančící čtvrti Kingscross. Maxo-profesí barman- se znal s barmanem v tomhle podniku, páč tam taky kdysi pracoval, tak jsme dostávali levnější pivíčka :-)

Kačenka, Monička a Maxo.


A zase tři grácie: Kačenka, Monička, Eliška...


Už jsem byla na umření, ale holky mě vytáhly tančit...


... no tak jsme teda tančily...


... Pěkně jsme se vyblbly...


...a Maxo nás podporoval od baru...


...ale protože byla neděle, zavíraly kluby ne kolem třetí hodiny raní, ale už kolem půlnoci...Tak jsme se vydali domů do pelíšků... moc se nám ta oslava povedla!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget