VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 15. ledna 2009

Já měla taky narozeniny!!!

Já jsem svoje narozeniny nijak velkolepě nepojala... Přišel Miro a pak už jen obyvatelé našeho bytečku: já, Monička, Eliška a Maxo.

A aby to nebyla nuda, rozhodl se jeden kokrouč (=šváb), že nám to zpříjemní. No a takhle to vypadá, když tři holky zabíjejí jednoho kokrouče... Jedna má sprej na zabíjení havěti a druhé dvě kontrolují kokrouče zmítajícího se ve smrtelné křeči, kam utíká, aby ho ta první mohla sprejem ještě dorazit...


Zdá se vám to kruté??? No, snad... Ale věřte tomu, že kdybyste tu byli a viděli ho ve svém obýváku, pořídili byste si účinnější sprej než ten náš nejlevnější...


Nijak zvlášť jsme nekalili. Pili jsme víno, kecali... Jediné rozptýlení přišlo kolem třetí hodiny raní, kdy nám u baráku hořelo. Maxo říkal, že přesně u tohodle stromu to hořelo i den před tím. Tak jsem zvedla telefon a volala hasiče. Ti se mě zeptali na přesnou adresu a oznámili mi, že už někdo volal a že už auto poslali...


Auto přijelo asi za dvě minutky a bylo po parádě... Možná to nevypadalo dobře, když jsem si je ve tři ráno fotila, ale nikdo na nás nezaklepal, tk to bylo v pohodě...


Další den bylo 14.1.2009 tedy den mých 26tých narozenin a mě došel balíček. Šla jsem si ho celá napnutá na poštu vyzvednout... Myslela jsem si, že mi ještě něco došlo z domova, ale o to větší bylo mé překvapení, když jsem zjistila, že balíček je ze Španělska! Ano, ano... Guillermo nezapoměl na moje narozky a poslal mi balík :-) Ve jmenovce je napsáno Káťa "Paloma" Marešová ... Paloma znamená holubice... od výletu na lodi mi tak občas říkával... jéžiš jak jsem z toho byla dojatá... :-)


...první pohled do balíku...


... a přesný obsah??? ... 3x dvd: 21 Gramos, Babel, Crash (výborný filmy)... a 3x kniha: Great Expectations od Charlese Dickense, East 43rd Street- detektivka a The guy in the straped pyjamas- tu jsem ještě nečetla...


No a CDčka s hudbou, firemní propiska s Flash pamětí, na které byly fotky a přání... Nejlepší je fotka Guillerma v jeho kanceláři, jak dělá baloooon (to bylo takový naše poznávací znamení po jednom úkolu ve škole)...



Thank You Very Much Guillermo, I really enjoyed your present. Thanks for not forgeting my birthday. Miss U :-)))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget