VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 5. ledna 2009

Prochazka na North Head

North Head je vybezek do more u Manly beach. Protoze 31.12.2008 prijela do Sydney Terezka, rozhodla jsem se ji vzit na vylet. Jely jsme za Cendou na Dee Why a odtud jsme jeli autem na North head. Prvni plaz v levo s tim vysokym barakem je Manly, prostredni plaz se jmenuje Curl Curl a ta plaz upllne v pravo je Dee Why.


Pohled do morskych hlubin. Kdyz se poradne podivate, tak v te skale najdete zatluceny hreb a kolem nej uvazane lano. Pomoci tohodle lana se dostanete dolu :-)


A jde se na vec. Nebylo to tak hrozny jak to vypada ...


Neni nad fotak se samospousti. Jedna krasna spolecna...


Ze je to ale velky utes, co?! A taky pekny!


Krab v pasti. Byl v takovem malem bazenku vytvorenem po odlivu na utesu.


Chodili jsme sice pod utesem, ale pod nami bylo stale misto, kam se nam rozhodne spadnout nechtelo.


Obcas jsme se pohybovali opravdu na hrane.


A Terezka splha nahoru :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget