VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pátek 6. února 2009

2.2. - Coastal walk z Coogee beach na Bondi beach

Bylo nádherné počasí a my si s Mončou už nějaký ten den říkaly, že bysme mohli jít na coastal walk. Busem jsme se dopravili na Coogee beach...

Kačenka a Coogee beach...


Kačenka s Moničkou a Coogee beach...


Cesta vede především po chodníčcích, ale můžete si udělat odbočku a projít se po skalách...


...i tam vedou malé pěšinky... v podstatě se nedá zabloudit...


Gordons bay... prý se tu výborně šnorchluje...


Já tu narazila na skupinku "Dičků", kteří napřeskáčku skákali do vody a plavali za páníčkem... bylo to takový loštomilý :-)


Krásně zdobené schody...


Pěkná fotečka pořízená na Clovely bay. Ta pláž vzadu je Bondi beach.


Takovouhle hezkou fotku mám :-)


Wawerley cemetery. Místo posledního odpočinku. Trochu se jim tam začla řítit zeď, tak jsme museli hledat vlastní cestu. Ta původní byla zablokovaná a ohraničená oranžovým plotem, aby nikdo nespadl.


Krásný výhled, že?


Snad se vám to bude zdát morbidní, ale některé pomníky byly opravdu velmi pěkné...






Bronte beach.


Něco z plážové architektury... Tady by se mi líbilo bydlet! Úplně slyšim mamku: "Kdo by ti myl okna?" Viď mami, že tě to napadlo? :-)


Trochu Španělska...nebo Francie?...


Tamarama beach.


Blížíme se k cíli... ta maličká postavička je Monička.


Velký kámen, když jsem k němu slezla, byl nejméně o čtyřikrát tak velký jak já.


Monička se skálou...


Tak tohle je ta světoznámá Bondi beach. Tady bývá v sezóně 20 až 30 000 lidí. Dokážete si to představit???


Procházka nám trvala asi tři hodinky. Bylo vedro a nám řádně vyhládlo. Šli jsme se proto napapkat do rychlého thajského občerstvení. Dali jsme si salátek s krevetami...


... rybí koláčky (= fish cakes) se sladkou chilli omáčkou...


... a kuřátko na nějaký způsob (ten si už nepamatuju) s kešu oříšky a rejžičkou.


Dali jsme si pěkně do nosánku...


Protože bylo ještě pořád teplo a thle bylo poprvé, co jsem byla na Bondi beach, řekli jsme si, že půjdem na pláž. Na parkovišti jsme potkali vesmírné plavidlo. Líbí se ti Táničko?


Nakonec jsme se odhodlali i ke koupeli. Nejdřív se mi moc nechtělo...


Ale nakonec mě to stejně spláchlo.


Dlouho jsme blbly ve vodě. Sice jsme stihly trošku sluníčka, ale pak začal foukat silný vítr, který s sebou nesl písek... Ten jsme se snažily vyklepat v autobusu, ale nakonec jsme se ho zbavily až po několika dnech...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget