VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pátek 2. ledna 2009

31.12. - Silvestr a Nový rok v Sydney

Kam jít v Sydney na Silvestr? Toť otázka! Samozřemě jsem chtěla vidět na vlastní oči ohňostroj, který ukazují i u nás. Harbour bridge, Opera house... Avšak není to tak lehké jak se zdá. Všechna místa, ze kterých se dá pozorovat ohňostroj mají různá omezení ať už se to týká počtu osob, nutnosti mít zakoupený lístek či zákazu vlastního alkoholu (úplně nebo zákazu skleněných lahví). Všechna místa jsou publikována na internetu a jsou tam do podrobna uvedena všechna omezení. Dlouho jsme vybírali, až jsme se nakonec rozhodli jít do Waverton parku, kde měli být další Češi a Slováci.

Nechtěli jsme přijít pozdě. Nemuseli by nás kvůli omezení počtu osob přeci pustit, tak jsme vyráželi kolem třetí od nás z bytu v Surry Hills. Když přišla Anička, zabalili jsme jídlo, přelili víno doplastových flašek a vyrazili na Central station na metro.

Anička, já a Tomáš (Moniččin přítel). Monička nás fotí :-)


Monča s Tomáškem ve vlaku...


Anička s Mončou ve vlaku ... (znají se ze Slovenska z vejšky)


Já s Aničkou prohlížíme fotky...


Cestou do parku...


Park byl obrovský, navigace velmi chabá... Když vám někdo řekne že je na levé straně od silnice a těch lidí je tam už velké množství a můžete jít po několika dalších cestičkách na levo od silnice... Je to docela žůžo dobrodrůžo...

Ale česko-slovenskou partu se přehlédnout-přeslechnout nedá, takže jsme všechny našli. Jen ten slibovaný výhled nebyl. Bylo nám řečeno, že mají zabrané místo...šli jsme to prozkoumat, ale moc se nám to s Tomem nezdálo, tak jsme se vydali hledat vlastní místo... Nakonec jsme ho našli... zabili dva obr pavouky... přinesli ručníky, aby bylo jasné že je to obsazené a šli oslavovat!!!

Tohle je panoramatická fotečka z našeho místa... kýčovitý výhled, že?! :-)



Harbour bridge s Operou...


Může mi někdo vysvětlit, kterej debil dal stavební povolení na tuhle vysokou hrůzu, která stojí před Harbour bridgem??? Pod náma se v zálivu začali shromažďovat lodičky a jachtičky :-)


A tady jak jsou ty mola napravo od Harbour bridge, tak na tom prvním v pravo (prvním od začátku fotky) jsem pracovala. Sídlí na něm Sydney Theatre Company(řídí ho manžel Kate Blanchette a ona v něm hraje) a na jeho úplném konci je The Wharf Restaurant.


Měli jsme holčičí chvilku... Rozebírali chlapy a život...


V devět začal dětský ohňostroj...


Trochu rozmazané, já vím, ale fotila jsem to na mód "ohňostroj"... Někde je prostě chybka :-)


Po dětském ohňostroji se dál kalilooooooo.... Mišo (krásně hraje na housle, ale touhle dobou je už na Slovensku), já a Monička...


Anička, já, Monička a Kuba (pražák co chodí s Aničkou, super kluk)...


No a důkaz, že svět je "ku..a" malej!!! V době silvestru je v Sydney o několik desítek tisíc lidí víc než normálně a já potkám v lese v parku v noci na druhý straně zeměkoule spolužáka z vejšky s přítelkyní!!! Brutááááál :-)


Nakonec za náma kolem jedenáctý dorazil i Čenda :-) (první zleva), jméno dalšího kluka si nepamatuju (promiň), Anička, David, Monča a toho posledního si taky nepamatuju...


A pak nadešel čas na opravdový půlnoční ohňostroj :-) lTahle loď mířila k Opeře... Měli tam nějaké představení, jak jsem se dověděla později...


Sydney se připravuje na událost rokuuuuuuu :-)


A kde je ten OHŇOSTRÓÓÓj říkáte si... no neni... bude v dalším článku... nahrávala jsem totiž videa :-) Tak to budete mít s plnou parádou!!!

Monička se nám řádně zrubala :-) Ohňostroj si chuděrka ani nepamatuje, ale protože na videích mluví, určitě ho viděla:-) Doma jsme jí uložili...


... Tomáškovi dali skleničku vína na uklidnění...


... a ještě chvilku pokračovali ve slavení...



... a já podávala zprávy o novém roku do míst, kde ještě byl ten starý... Volala jsem rodičům a dědečkovi :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget