VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 29. prosince 2008

27.12. - První pobyt na Dee Why a procházka na Long Reef

Jelikož nebyla práce, dohodla jsem se s Čendou, že pojedu k němu na Dee Why (severní část Sydney) a spácháme nějaký dvoudenní výlet.

Našla jsem si autobusové spojení a po hodince kodrcání se v autobusu jsem vystoupila na Dee Why, kde si mě Čenda vyzvednul. Počasí stálo celkem za prd a na večer hlásili silnou bouřku. Tak jsme se rozhodli, že nikam nepojedem, zůstanem u něj doma, zajdem eventuálně na procházku, opečeme si buřtík, koukneme na filmy a výlet si uděláme další den.

Rozhodli jsme se jít podívat na Long Reef, což je výběžek za DeeWhy Beach. Pláž byla hooodně dlouhá, moře hoooodně studené ... Takhle pláž vypadá. Ten den bylo zataženo, tahle fotka je jen ukázková z jiného dne, abyste měli představu... Na konci, jak je ten výběžek...tak k němu jsme došli...


Různě omleté břehy...


A ta travička... ta patří ke golfovému hřišti, které bylo nad útesem...


Zrovna byl odliv, tak jsme se mohli podívat až na koneček za všechny tahle kameny...
To už jsem si ale sundala sandálky, páč jsem je nechtěla mít mokré. A takový ty zelený koberce, to jsou řasy. Vypadaly jako korálky... Ale pod nohama to bylo takový divný...lechtivý...a jako by mě to chtělo sežrat...


Jakmile jsme došli na konec a kouknuli se ze dolů k vodě, začalo se to tam hemžit... FŮŮŮJ... samý kraby... malý, velký, tlustý, tenký... ale hodně... když jsem si na to pobíhání zvakla, začala jsem je s foťákem pronásledovat a vyhledávat...

V takovýchle tůňkách pod kameny se schovávaly...

Není moc přiblíženej, ale je uprostřed...


Tady je z boku a kolem něj sasanky či co...


Tohodle jsem lovila dlouho... blesk se mi vždycky odrazil od skály a fotka byla černá... Povšiměte si, že vpravo na mě mrká ještě jeden...


Tohodle jsem vyblejskla při odchodu... jen tak jsem se podívala pod šutr a byl tam!!! Až doma jsem přišla na to, že za ním byl ještě jeden... Čenda říkal, že bude chudák zblblej z toho, jakou diskotéku jsem mu pod tímšutrem udělala. Fotila jsem ho totiž s bleskem tak na dvacetkrát... Promiň, omlouvám se ti krabe:-)



Pak jsme nakoupili papáníčko, koukali na filmy a večer přišel Petr s Vandou a její rodiče, co se za ní byli podívat... Ještě jsme chvilku poklábosili ašli hajat...

1 komentář:

  1. Ahoj, navštěvuju tvoje stránky o Austrálii a chci říct, že to píšeš zajímavě :). Hezký články (mohlo bych být víc, ale je to jenom v závorce, takže na tuhle malou poznámku se vůbec nemusíš koukat :D)
    Taky se chystám do Austrálie, ale pořád si nemůžu vybrat město- přemýšlím o Melbourne, Sydney nebo Brisbane. Předem díky za radu a jen tak dále :) Vosa
    Měj se tam famfárově :)

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget