VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 25. prosince 2008

Fífa nás opustil

23.12.

Na koledách v Domain z Filipa vypadlo, že přesně na štědrý den jede domů. Nepodařilo se mu sehnat práci, tak neměl jinou možnost. ne že bybyl línej, ale měl náročnou školu, dělal Cambridge certificat, který je obtížný, a tak se musel hodně učit a najít si práci bylo těžký. Já se mu taky snažila pomoct, ale ve všech mejch pracích se s tím nedalo nic dělat.

Já jsem za Filipem jela rovnou z cateringu. Párty byla u něj v bytě. Někteří spolubydlící už byli přítoní, jiní postupně přicházeli.

Omlouvám se, ale jména už mi vypadly z hlavy.

Tady je Fífa uprostřed, nalevo spolužák a napravo spolubydlící.


Spolužáci ze školy.


Koukej jak tam vypadáš...


Spolubydlící.


Myslím že se jmenovali Natasha a Tom. Vím že jsou oba britové. S Natashou jsme si pěkně popovídali.


Filípku promiň, ale jméno tvého nejlepšího kamaráda jsem zapoměla... :-(


Pili jsme krabicové víno... ale bylo opravdu moc dobré a do toho karetní hru na pití...Byla to zábava...


Jediným cílem večera, bylo se pobavit a opít Fífu... což šlo velmi lehce... Když jsme spolu seděli kolem jedné na sedačce, tak mi Fífa povídá: "... jsem úplně opilej..." Zas tak moc si nebyl Fífo, když sis to uvědomoval...:-) Jak nakonec dopadl ani nevím...Musela jsem domů, protože další den jsem musela do práce.


Jinak nám tu Filipe moc chybíš a vzpomínáme na tebe... Jsem si jistá, že některý naše akce by tě nadchly!!!

1 komentář:

  1. Ahojky Catchiiii! Moc dekuju za tenhle post. Ja ho objevil az ted si predstav..tak jsem pomalej :(
    Jak se vubec mas? Myslim ze jsem ti psal v lednu na mail ale odpovedi se mi nedostalo. Nevadi. Takhle se to k Tobe snad dostane! Jinak ja jsem si nasel praci, prestehoval se do Brna. Je to tu fajn, ale celkem mrznu :P
    Doufam ze se Ti tam vede skvele a ze si uzivas slunicka a tak. Hodne stesti. Napis. Pa Fifa :o*

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget