VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 25. prosince 2008

24.12.2008 Štědrý den

Jak tomu bývalo v minulých letech, nevyhnula jsem se práci na Štedrý den ani tady. Sice jsem si vyžádala volno, ale protože naše manažerka odjížděla na svátky domů na Nový Zéland, úplně se na naše požadavky vyprdla a udělala rozvrh šichet podle svého. A to jsem jí v den, kdy ho dělala znovu říkala, že nechci pracovat 24. Takže jsem musela přijít na obědovou šichtu, večer naštěstí nechali zavřeno. Jelikož jsme měli mít i dalších několik dní zavřeno, kuchaři se zbavovali všeho jídla, které by se zkazilo. Tak jsme vyfasovali krabičky na take-away (jídlo, co si lidé odnesou z reštiky) a začali je plnit steakama z ryby, špagetama, Tiramisu, omáčkama s masem... Dokonce jsem vyfasovala dvě krabičky jahod :-) Mezi tím jsme obsluhovali zákazníky jako vždycky a zavřrli jsme už ve tři. I tak nám to trvalo do 17 hodin, než jsme všechno uklidili, vyleštili skleničky, příbory, natahali nábytek a barový pult z předzahrádky (ona je to spíš zahrada, když se nám tam vejde 60-70 zákazníků), pak dalších 40 židlí a 20 stolů z portika (zastřešená část u vchodu). A tohle všechno jsme vměstnali do vnitřní restaurace, kam se nám normálně vejde asi 80 lidí. Do konce jsem zůstala jen já, Lenka (Češka) a Tošo (Makedonec). Dali jsme si staff meal (jídlo pro zaměstnance), seděli v restauraci zarovnané stolama a židlema, povídali si a stěžovali si, jak to tu jde od desíti k pěti (myšleno u nás v restauraci). Domů jsem dorazila až kolem sedmé.

V plánu bylo, že přijede Čenda a budeme čučet na pohádky, dáme si véču a zase budeme čučet na pohádky. Čenda přijel i s vlastnoručním bramborovým salátem a flaškou Ginu asi kolem osmý. Načali jsme ten Gin, pekli bábovku a já jak jsme kecali do ní apoměla prsknout dvě vejce... I tak byla vynikající. Dali jsme pohádky: Popelu, Dařbujána a Pandrholu a Obušku z pytle ven. Samozřejmě nesměla chybět naše nejoblíbenější komedie S tebou mě baví svět, kterou známe nazpaměť.

Mezi to jsme vecpali vánoční večeři. David si šel koupit pivo a my zatím zapálili svíčky a prskavky. Ale protože jsem stromeček moc nezalejvala, byl krapýtek vyschlý a tak od mrchy prskavky chytil ohromě rychle. Tak jsme místo focení u stromečku stromeček hasili. Hořel tak bleskově, že jsme foukali o 106. Uhasit ho se nám podařilo. Jen celý byt byl plný kouře. David došel asi minutu po dohašení, otevřel a kouř se valil na chodbu. Zrovna ve chvíli, kdy šli kolem sousedi. Vzali to s nadhledem a ptali se, co to máme za divokou párty :-) Otevřeli jsme okana a dveře a začali větrat. Za chvíli už jsme viděli roh místnosti, který byl předtím zahalen v oblaku kouře. Tak jsme si konečně dali tu večeři. Čendův salát byl vynikající, já si s ním dala rybu, kterou jsem měla ještě z jedné práce v Cateringu a Davidovi jsem dala steaky jeden z práce a jeden z Caeringu. Čenda pak taky vyfasoval stejček.


A takhle hezky jsme všichni tři vypadali.


Pak proběhl telemost s domovem. Rozbalila jsem si dárečky za přítomnosti maminky, tatínka, Táničky, dědečka a Dička, popřáli jsme si šťastné a veselé a já šla dokoukat pohádky.

Abych nezapoměla, nevynechali jsme tradiční plavení svíček ve skořápce.


A krásný detail na ohořelý slámový zvoneček.


Šli jsme spát až nad ránem a já kolem šesté vstávala, abych provedla další telemost a domovem, tentokráte od českého stromečku v Liberci :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget