VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 22. prosince 2008

Carols in the Domain

20.12.Sobota

Hanička mi volala, jestli bych nechtěla na nějaký koncert do parku the Domain v centru Sydney. Prý tam bude spousta lidí, protože Ozíci (Australani) tenhle koncert strašně žerou.

Neměla jsem co na práci, zavolala Filipovi a tak jsme se všichni tři sešli v Hyde parku. Hanička mi mezitím vysvětlila, že se jedná o zpívání koled. Je to pro australany obrovský svátek. V Domain parku postaví obrovské pódium a už od odpoledne se tam hrnou davy lidí s piknikovými koši, křesílky a snaží se zaujmout co nejlepší místo. Na pódiu se objevují místní velké hvězdy, zpívají své písně s vánoční tématikou a samozřejmě koledy. Je tu i různorodý program pro děti. Celá akce vyvrcholí příjezdem Santa Clause.

Do parku jsme došli za tmy. Koupili jsme si svíčky za 1 dolar a přispeli tak na děti a snažili se sobě navzájem neztratit.

Neměla jsem s sebou foťák, tak jsem fotila aspoň mobilem. Až budu mít fotky od haničky,doplním je sem.


Takové množství lidí... a těch světýlek ze svíček... bylo to moc pěkný...


Nakonec jsme si našli místo na okraji cestičky, kterou lidi udržovali stále širokou a nesedali na její okraj. Vybalili jsme vínko, čipsy, povídali si a zpívali úryvky koled i jiných písní (třeba Lenonova Imagine).

Hanička s Filipem.


Pohled (poněkud nepovedený) na pódium.


Byl taky ohňostroj...hned po tom, co přijel Santa.


Pak rozsvítili světla a šlo se domů.



A protože moje fotky stojí za prd, rozhodla jsem se prohledat síť a přidat sem nějaké povedenější fotky jiných autorů.

Pohled ještě před setměním...


A během noci...


Takhle tu všichni vegetovali...


na dečkách leželi, jedli, pili a veselili se...


někteří pořád korzovali po chodníčcích a hledali ten správný výhled, nebo se jen možná v tom množství lidí ztratili....



Byl to jediný okamžik, kdy jsem pocítila tady v Sydney vánoční náladu. Jinak se mě tu vánoce jakoby ani netýkaly... Vedro, vedro, vedro... umělé stromečky... je to zkrátka divný... Ale děkuju za tuhle chvíli :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget