VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 22. prosince 2008

Dorazil mi balíček :-)

Nepamatuju si přesně, který den to bylo, ale myslím si, že mi dorazil v pátek 19.12. Mamka už samozřejmě od pátku ráno šílela, že balík nedorazí, ale jak já to mám mami kontrolovat, když jsem od rána do noci zalezlá v práci? Nicméně oznámení o balíku bylo v pátek ve schránce a čekalo na mě doma na polici u dvéří.

V pondělí nastal ten velký den, kdy jsem došla na poštu a když to paní přinesla, tak mě málem vomylo... a vomejvalo mě podruhý, když posadila balík na váhu... 6,5 kg ... ta máma se snad zbláznila!!! To mi posílá putnu uhlí???

A ještě mě rozesmál nápis na krabici, který tam evidentně napsala paní pošťačka ....
... křehké... rozbitné...
Určitě jí všichni rozuměli, obzvlášť tady na poště...


Čapla jsem tedy balík a hrdě si ho v náruči odnesla domů. Posadila jsem ho na polici a pádila do práce. Po práci na mě čekal tam, kde jsem ho opustila a tak jsem ho začla s velkým očekáváním rozbalovat :-)


Dárečky, kalhoty a kraťasy, které jsem si nechala poslat, adventní kalendář...mňam... a hlavně!!! HORALKY!!! Celá bedna horalek...42 ks... když budu jíst jednu týdně, tak jich mám dost až do odjezdu.


Tady vidítě celý obsah balíku.


Detailně... Rumíček :-) ... Když to viděl můj spolubydlící, tak měl takový divný lesk v očích... Zdůraznila jsem, že je pouze do bábovky, protože bez něj to není ono... Tak hned zahlásil, že se od této chvíle nejmenuje Maxo, ale bábovka :-) ftipálek jeden...


A tatínek mi přibalil do bedničky ozdoby na vánoční stromeček...děkuju tatí, ještě teď na něm visí...


A tady 500 Ojro na přilepšenou... Použiju je v největší nouzi... Díky, táto...


A takhle krásně jsem si hnedka ozdobila stromeček. Ty větvičky jsou, teda byly, živé a krásně voňěly.


Konečně trocha vánoční atmosféry, kterou jsem jinak, až na koledy v Domain parku, neměla. Prostě vánoce v létě jsou strašný... Never more... I když nikdy neříkej nikdy... Třeba se sem za 2 roky s Ládíkem zase podíváme...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget