VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 22. prosince 2008

European Catering Christmas Party

V neděli 21.12.2008 jsme měli vánoční párty keteringové společnosti, pro kterou pracuju. Konala se v bytě majitelů - Arnolda a Carla Huberových (jednovaječných dvojčat). Bylo vyhlášené téma - Přijďte jako vaše oblíbená hvězda. Strašně dlouho jsem přemýšlela, za koho se převlíknu. Říkala jsem si, že si koupím nějaké pěkné šaty, zbytek doladím a pak si vyberu nějakou celebritu a budu tvrdit, že jsem ona. Jenže s těma šatama to nebylo tak jednoduchý. Sice tu seženete šaty za 10 dolarů, jenže já v nich vypadala jak neforemná pixla.

Nakonec jsem se rozhodla, že půjdu za nějakého sportovce, páč to mi sedí nejlíp. Týden před párty jsem nakoupila 11 kusů oblečení v Pumě (v průměru za 12 dolarů jeden kus), tak jsem si mohla dokonce vybírat. Nakonec jsem se rozhodla pro tyčkařku Jelenu Isinbajevu. Doma jsem si vyrobila šest "zlatých" medajlí. Na víc medajlí jsem neměla stuhu. Navlíkla jsem se do pohodlného sportovního oblečení a vyrazila na párty. všichni měli veselé oblečky, někteří přišli naprosto normálně, takže já jsem naštěstí nebyla za tu špatnou, ale všichni ocenili, že jsem se alespoň snažila.

Před domem našich majitelů jsem se potkala s Kamilou (Polka), Carlosem (Kolumbijec), Carlosem (Venezuelan) a ještě jedním Carlosem (taky z jižní Ameriky). Byli převlečení za mafiánskou bandu. Měli klobouky, kvádra a hlavně zbraně. Koupili si v obchoďáku za 5 dolarů střílecí samopaly. Postupovali do domu jako banditi a čistili si před sebou prostor. Byli opravdu roztomilí :-)

Všichni jsme se při vchodu povinně vyfotili. No a pak se jedlo, pilo a veselilo. Samozřejmě proběhly projevy plné díků za naší obětavou, flexibilní a hlavně vynikající práci. Děkovalo se ale nejen nám pěšákům, ale i "kancelářským krysám". Stephanii, která se nám stará o výplaty, měla jednoznačně největší potlesk.


Taky se děkovalo několika jedincům, kteří s námi nový rok už nezačnou. Buď si našli jinou práci,nebo se vrací do své domoviny. Jako třeba Simon, který se vrací do Rakouska (vlevo s kloboukem).


Pěkná fotečka s Carlosem. Je to bezva kluk a hlavně v práci se neulejvá a tak ho mám ještě radši, páč za něj nemusím dělat jeho práci.


...jedna boží se zlatíčkem Simonem...


Tak pěkně jsme si spolu celou noc povídali, až se mě Martina ptala, jestli spolu chodíme. Simon se mě ptal, na co se ptala a já se na něj otočila a povídám...She asked me, if we are dating...(Ptala se mě jestli spolu chodíme.) ...a Simon jí odpověděl... Look she is almost married, I´m almost married, so how can we date?... (Ona je skoro vdaná, já jsem skoro ženatý, tak jak spolu můžeme chodit?) Ale že nám to spolu sluší? :-)

Tady na fotce je Tina (vlevo) s Martinou... obě ze Slovenska.


Kamila s Carlosem (kuchařem). Jsou ve svazku manželském, ale oba dva s někým jiným...


Naše "Five Dollar Baby" Patrick z Německa.


Úlet večírku...Fahren přišel jako vánoční víla... měl křidýlka a ten vánoční řetěz co měl kolem krku svítil a blikal... naštěstí nepřijel hromadnou dopravou, ale měl odvoz.


Leo a Jana (Češka). Leo byl jako Austin Powers a Jana šla za Peggy Bundovou ze seriálu Ženatý se závazky. Měla boty na obrovském podpatku a celou dobu cupitala, teda dokud se kontrolovala :-)


Další mafioso Carlos...


A naše úžasné trio zpěvaček... z prava: Madonna, Amy Winehouse a Britney Spears. Madonna měla na prsou krásné kornouty, ale jak jí na prsa všichni šahali, vzali za chvíli za své...


Janča, Fahren, Já, Simon, Paul a Snoop Dog.


Na téhle fotce jsou 4 Slováce, Češky, Rakušák, Nepálec a Japonka. Čili zprava: Simon, Já, Tina, Jana, Aki (Ošklivka Betty), Marek (vykukuje mu vzadu hlava), Petch (koordinátor všech akcí keteringu), Martina a Martin (myslim, že se tak jmenoval a pokud ne, tak se mu omlouvám).


No a poslední krasavci na konec...Leo, Simon a já :-)


Domů jsem šla kolem jedný. Patrick a dva holanďani, co nám dělali na baru mi slíbili, že mě vezmou. Já se nahoře rozloučila, ale když jsme vylezli se Simonem z výtahu, nikdo tam už nebyl. Běhali jsme po ulici a hledali jejich auto, ale bezvýsledně. Tak jsme si sedli na schody, povídali si a čekali, až pojede kolem taxík, kterým bych mohla jet dom...

P.S. Ve finále jsem svůj převlek přejmenovala na Stephanie Rice. Je to velmi známá, oblíbená a krásná australská plavkyně, která se proslavila i v modelingu. Tak proč jí na chvíli nebýt, že? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget