VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pátek 23. dubna 2010

10.4. - Feejee Experience Den 4.

Poslední den jsem měla slíbený vlet na kajaku ke protějšímu ostrovu. Jenže průvodce nechtěl jít jen s jedním člověkem a tak jsem jela sama. Bylo mi řečeno, že cesta tam a zpět nepotrvá víc než 45 minut. Bohužel kajaková pádla byla vypůjčovaná, tak jsem musela s single pádlem. Jela jsem tam, co směřuje kanoe.

Ačkoliv mám úsměv na tváři, do zpěvu mi zrovna nebylo. Za mnou vidíte, jakou vzdálenst jsem urazila. Tam jsem se musela vrátit. Silný protivítr mě doslova vyžvejknul.

Nakonec jsem zjistila, že jsem pádlovala 1,5 hodiny, tzn. dvakrát tolik. Vyčerpaná jsem zajela do bazénu.

Tohle je jídelna v resortu.


Na cestě zpět do Nadi byly na programu bahenní a horké koupele a indický oběd. Jako na potvoru ale Willy - náš řidič, lehce naboural blinkr při couvání a tak jsme museli v neděli shánět opraváře. Skejsli v nějakém malém městečku asi na hodinu.

Příroda z okna mikrobusu.


Sami jsme si mohli uplácat roti (indický chléb). Tak jsem si uplácala. Oběd nebyl nic extrovního. Jídlo v indické restauraci, kde jsem pracovala bylo minimálně o třídu lepší.

Tak tohle jsou přátelé ty bahenní koupele. Jáma v zemi  s vodou. Když vlezete dovnitř, ucítíte tlející listí, do kterého se zaboříte do půli stehen. U dna je fajnovější bahýnko.

Všichni jsme se pěkně pomazali. Říkali nám, že to zahojí naše rány po jungle traku. Neveřili jsme tomu, ale rozhodně to hodně pomohlo!

Očista proběhla v rybníčku s horkou vodou. Ani vlízt se tam nedalo, jak to bylo teplý. Museli jsme po kousíčkách.

Taky nás t pěkně stípalov ránách na nohou.

Už za tmy jsme dorazili do Nadi, kde nás rozvezli do našich backpackerů. Poslední foto s Joem a Willem.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget