VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

neděle 25. dubna 2010

19.4. - Fiji, Nadi poslední den v ráji

Celý můj pobyt na FIji jsem si strašně přála zajezdit si na koni po pláži. Tak se mi to i nakonec povedlo. Pláž v Nadi ale fakt hnus. Písek je špinavý a místo bělostné pláže se ocitnete na hnedém bahnitém písku.

Koníka jsem si nakonec sehnala a tak jsem s indickým průvodcem, který oměl jen málo anglicky, brouzdala po pláži sem a tam. Jeho kobyla běla i hříbátko, které kolem nás dokola pobíhalo a ptákovalo.

Vypadám jak paní starostová. Ale co jsem měla dělat když jsem nesměa pohnout třmenama.

Hříbátko.

Vypadá nevinně, ale chtělo mě kousnout, bestie jedna malá.

Na pláži jsem se ještě zúčastnila lehce jak oloupat a rozbít kokosový ořech. Velmi poučné. Stačí jen vědět, kde máte do toho kokosu třísknout kamenem a on se sám rozpůlí :-)

Co jsme si oloupali jsme si i snědli.

No a pak nás už čekala cesta na letiště a zpátky do Sydney.

I will miss you Fiji! We had such a great time with you! Vinaka! (to znamená děkuji)



Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget