VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

úterý 26. ledna 2010

Silvestr a Nový rok

Sraz byl v pět hodin odpoledne u Justina a Jo. bydlí na Kings Crossu a výhled z 16 patra jejich baráku je úchvatný. Vidíte na Harbour Bridge i Operu.


A samozřejmě i na centrum města, které je za Danem a Lisou.


Greg (uprostřed) s Azzou a city.


Na střechu jsme chtěli jít dřív, abysme si zabrali na večer dobrý místo s príma výhledem. Měli jsme naplánovanou večeři v thajské restauraci a když jsme z ní dorazili, nebylo na střeše k hnutí...

Dan a James (Justinův šéf).


Já s Danem a Jamesem. James je z Nového Zélandu a chvíli mi trvalo chytit jeho akcent.


James a Justin. Za nimi Harbour Bridge a Opera.


S Azzou a Mikem.


Ve výtahu na cestě do restaurace na večeři. Azza, já, Lisa a Jo.


Zase my čtyři krasavice :-) Jo je ze Švýcarska, Lisa z JAR a Azza se Singapuru.


Lisa a Pierre. Byl to Alessandrův kamarád.


Viisti a Alessandro.


Justin, Jo, Pierre a Lisa.


Viisti, Alessandro, jméno tohodle týpka prostě nevim a Greg.


Carlos, Gemma a Carlosův brácha.


Já a Azza.


S Danem a Gemmou.


Trošku jsme ho pozlobily, ale nechal se :-)


Tomuhle říkám přetékající stůl! Museli nám dát jídlo do dvou pater :-)))


Bohužel se nám večeře protáhla a tak jsme nestihli rodinný ohňostroj v 9 hodin :-( Já byla utahaná a časový rozdíl mi dělal takové problémy, že jsem si musela jít lehnout a na střechu za ostatními přišla až před půl dvanáctou.

Těsně před půlnocí jsme si aspoň zaprskali prskavkama. V Austrálii se totiž nedají koupit dělobuchy a pyrotechnika jako u nás. Na provozování těchto věcí musíte mít licenci.


Harbour Bridge a Opera po přiblížení.


 Tady si můžete prohlídnou celý ohňostroj. Trval 5 minut! Ke konci už nebyl Harbour bridge přes oblaka kouře ani vidět. Pokud bych měla srovnat místa z letoška a loňska, rozhodně bych hlasovala pro ten loňský park. Byl odtamtud jednoznačně lepší výhled. Letos jsme vůbec neviděli ohňostroj z Darling Harbouru, protože byl zakrytý městem. Určitě to muselo stát zato! Jen jsme slyšeli bouchání a viděli záblesky, ale nic určitého. To mě docela mrzí... Příští rok se budu snažit přesvědčit ostatní na trochu míň pohodlí, ale lepší výhled. Uvidíme, jestli to zabere... (myslím si, že neuspěju)


Po ohňostroji se pilo, jedlo a veselilo. Pak se začla společnost rozpoštět... Tady s Danem a ?



Nakonec jsme zůstali na střeše jen s Danem, Carlosem, Gemmou, jejím taťkou Tedem, Jo a Justinem. Vyhodili nás něco po druhé hodině. Ještě jsme šli chvíli k Justinovi a Jo a po čtvrté jsme se odebrali na metro. Autobus z konečný nám hned jel a domů jsme dorazili kolem páté.


Byla to skvělá událost, jen ji poznamenala má depka... Celý nový rok jsem probrečela... Ale jelikož se mi zatím nikdy nepotvrdilo, že jak na Nový rok tak po celý rok, strach z toho nemám. Prostě se s tím životem nějak porvu!

2 komentáře:

  1. To prejde. Ja mam na novy rok tradicne depky at jsem kde jsem. :-) Jsem hrozna perfekcionistka a porazdy mam neco nad cim se muzu stresovat. :-)
    Uz je ti lip? Je super ze tam mate kamaradi, ty me dost pomohli kdyz jsem v Anglii zacinala. Je vas tam super mezinarodni mix!

    OdpovědětVymazat
  2. měla jsi na sobě vánoční korálky a náušky:) hezký:)))

    T.

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget