VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

středa 27. ledna 2010

Narozeniny (14.1.2010)

Narozeninový den jsem si opravdu užila. Zašli jsme s Danem na oběd do Thai in a box (naše oblíbené rychlé thajské občersvení-restaurace), pak jsem dostala zmrzku z restaurace Pompeis (bože, lepší malinovou zmrzku jsem v životě neměla) a na večeři jeli do Balmain do restaurace La Boheme.

Na uvítanou jsme dostali čerstvý domácí chlebíček se sádlem.


  A jako předkrm si objednali královské krevety. Mňam mňam.

 
 Napojte mě vychlazenýma točenýma Krušovicema, nasyťte mě chlebem se sádlem a budu příst spokojeně jak kočka :-)

 
 Kuřátko s houbovým rizotem.

 
 Hovězí medailonky s kaší a restovanou zeleninou. Proč je můj úsměv křivý, netuším!


 Krásný prostor.... Seděli jsme v patře.

 

 
Dopapáno...

 
...spokojeno!

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget