VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

středa 27. ledna 2010

Práce...

Po příjezdu zpátky do Sydney jsem měla slíbeno, že budu moct pracovat opět v Redoaku. Kaša mě informovala, že 2 lidi řekli, že se po novém roce do práce nevrátí a tím pádem dostanu své směny zpět. Tak jsem si to v úterý 5.1. naštrádovala do práce, abych zjistila, že ti co řekli že odejdou-zůstávají a tím pádem není jisté, jestli svou práci dostanu zpět. Simon (manažer) mě řekl, ať se zastavím v pátek, že bude vědět víc. V pátek měl pro mě "skvělou" novinu. Chris - náš barman - bude od 18.1. na tři týdny na intenzivním kurzu ve škole a tak můžu mít jeho směny. No dobrý, no, ale to je až za 10 dní, tzn. deset dní bez práce, tzn. 10 dní bez vydělání dolaru... Vzala jsem to a šla domů hledat si práci...

Brouzdala jsem na internetu, odpovídala na každý inzerát, vydržela jsem to 3 dny a nakonec se mi ozvali z kavárny v Double Bay (čtvrť asi 15 min autobusem od centra a 25 min od Bondi beach, kde bydlím). Je to taková nóbl čtvrť, kde žije mnoho bohatých lidí kteří "něco znamenají", židů a lidé tam chodí na kafe, aby byli viděni. Pozvali si mě na pohovor a já si jen říkala, že do žádné kavárny se mi už nechce. Lítat s kafatama a sendvičema pro mě není. Nakonec se z toho vyklubala nová restaurace s poměrně dost drahým menu. Šéfové se zdáli v pohodě a jeden z nich znal všechna místa, která jsem uvedla v životopisu a byl s mými zkušenostmi navýsost spokojen. Teď v pondělí jsme měli první schůzku zaměstnanců a překvapilo mě, kolik nás tam bude pracovat. Peníze nic moc, ale lepší než drátem do oka! Dýška očekávají kolem 40AUD na osobu a směnu (no ale uvidíme, moc tomu nevěřím).

Poslední týden jsem strávila v RedOaku a bylo to úplně skvělý. Majitelka mě přišla v úterý vřele přivítat. Zrovna jsem venku stavěla zahrádku a slunečníky a ona přiběhla a objala mě a upřímě se zajímala, jak bylo doma... To mě až dojalo. Takovýhle přístup majitelů a manažerů abysle lupou hledali. Jsem ráda, že jsem se za těch 8 měsíců stala takovým zaměstnancem, že šéfové za mnou sami chodí, aby mě přivítal po dlouhé nepřítomnosti! :-) Práce jsem měla dostatek, naši stálí zákazníci mě rádi viděli, Kaša byla na Novém Zélandu a když se teď v pátek vrátila, byla skládanka kompletní. Jen ty slíbené směny na tento a příští týden řádně prořídly. Tak jen mohu být ráda, že tento týden mám volnější a od pondělka budu v plném nasazení!

S Kašou jsme v neděli seděli několik hodin u mě na balkóně a klábosily. Probraly jsme všechno přes cestování, můj pobyt doma, vánoční shon v Redoaku až po vztahy s chlapama. Jéžiš jak to bodlo!!! :-)

Zítra má přijít Azza, tak budeme zase probírat chlapy. Bohužel se rozešla s Gregem (za těch 5 let prý už snad po desáté) a tentokrát asi naposledy. Jeho rodiče Azzu chápou a podporují (což je zvláštní, ale evidentně ví, že jejich syn je komplikovanější osobnost a tak se jí aspoň oni snaží pomáhat) a teď - 2 týdny co se od něj  odstěhovala - jí chce manžel zase zpět. Tak si pohovoříme a postěžujeme na naše vztahy se staršími partnery, protože to vypadá, že ona je jediná, kdo přesně ví, o čem já mluvím a naopak :-) Tím, že vyrostla v jiné kultuře a náboženství má na věci velmi odlišný pohled než já a tak mi moc pomáhá s ní mluvit. S Kašou se mi taky dobře probírají chlapy, ale on vztah s o 12 let starším partnerem je něco jiného než rozdíl 4 let...

V pátek má přijet Dan ze Singapuru a v sobotu bysme měli jít s Justinem a Jo do Taronga Zoo. Podle předpovědi má sice pršet, ovšem ona předpověď na víc jak jeden je přesná tak na 10%. Počasí se mění neuvěřitelně rychle.

2 komentáře:

  1. Ahoj Kačabka! Zdravíme z NZ :) Napsali jsme Ti krátkýho mejlíka na centrum (snad to ještě používáš)..:) H*

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, před měsícem jsem narazil na tvůj super blog a hned jsem ho celej přečet, ale od té doby nebyl žádný nový článek. Co se děje?

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget