VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

neděle 31. ledna 2010

Sobota na Maroubře (31.1.2010)

Bylo krásně, dopoledne jsme vyzvedli Grega v Rose Bay a pak jeli pro Kašu do North Sydney. Domluvili jsme se, že se půjdeme podívat do našeho oblíbeného kafáčku u Maroubra Beach The Pool Cafe.

Kaša

Dan

Greg

S Kašou

S Danem

Pózování na útesech

Tu ustřihnutou ponožku na noze má kvůli tetování, které si nechala udělat na Novém Zélandu. Bylo ještě čerstvé a nesměla s ním na slunce, což je v australském létě poměrně těžký úkol.

Má maličkost na útesu.

Kaša si to vyloženě užívala.

A já taky :-)

Hledíme vstříc lepší budoucnosti.

Tuhle fotku dělala Kaša. Nápaditá kompozice! :-)

Tenhle bernardýn se čochtal mezi útesy.

Páníček byl na útesu a měl ho na leně, to snad kdyby přišla obrovská vlna a spláchla ho.

Maroubra pool. Ještě nikdy jsem tam neviděla tolik lidí. Asi proto, že jsme tam jezdili hlavně v zimě a na podzim, kdy se moc lidí koupat nechodí.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget