VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

středa 27. ledna 2010

Australia Day (26.1.2010)

Loni jsme na Australia day slavili Mončiny narozky... Chjo...Chybí mi holka! Letos to vypadalo, že budu slavit jen s Kašou. Justin, Jo, Azza a Lisa měli jiný program a ostatní se neozvali. Kaša měla dorazit ve dvě a kolem jedný se mi ozvala Gemma, že přijde s taťkou a kamarádkou. Byli o víkendu pryč a nefungovali jim tam telefony, tak dostala pozvání až když se vrátili do Sydney. Udělali jsme si grilovačku u nás na balkoně, vypili hodně piv :-) a byla legrace! Bohužel nikdo z nás nefotil... Tak jsme si dali společnou aspoň před odchodem na pláž. Tony (nekteří mu říkají Teddy), Tati, Gemma, já a Kaša.


 Na pláži bylo hodně policajtů (a lidí) a tihle poldové mělipomalovaný koně australskejma barvama (zelená a žlutá).

 
Já a Kaša.

 
Gemma a Tati.

 
 Já a Gemma.

 
 Tony. Zrovna se probudil :-)

 
Kaša šla do města na Avatara a já upalovala na Bronte, kde byly holky a salsa party. Tančili jsme jak o život! A řeknu vám, že ačkoliv mám hudební cítění a řekla bych, že jsem na tanec talentovaná, salsa je tanec úplně mimo rytmus a bude mi trvat nějakej čas, než do toho proniknu :-)

Já, Romča, Kristina (je z Lotyšska nebo Litvy) a Zuzka (pojedeme spolu na Fiji!!!).

 
 Holky se byly vykoupat, mě se nechtělo namáčet a byly docela vlny... Dobře vejmluva! Musela jsem jít domů pěšky a chodit v mokrejch hadrech půl hodiny po tmě se mi nechtělo...

 
 Bondi Beach za tmy...

 

 

 
Campbell parade...

 
... je hlavní třídou na Bondi beach.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget