VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

středa 30. prosince 2009

Druhá půlka prosince

Na gymnáziu v hradci Králové jsem měla pro puberťáky přednášku o životě v Austrálii. Hodinu a půl jsem mluvila anglicky, byla jsem nervozní jak sviňa. Ale už se těším na příště. Pojmu to trochu jinou formou a věřím, že to pro ně i pro mě bude o něco zábavnější. Dokonce jsem dostala i zaplaceno! :-)))


Po návratuz hor mi už moc času nezbývalo, tak jsem doháněla čas jak se dalo! Málem jsem se nestihla jít podívat za bratránkem a jeho dětičkama. Narodili se než jsem odjížděla poprvé do Austrálie, takže když jsem je naposledy viděla, jen tak leželi v postýlce a spinkali. Tentokráte byli živí a byla s nima zábava :-)

Mamka má Aničku, já Kubíka.

 
 Přijel i Honzík (taky bratránek, ten vysokej, byl v Anglii a teď mi tu sousedí na Novym Zélandu) a v oranžovém Andrejka (jeho přítelkyně, která je na Zélandu s ním).

 
 S Kubou a ovcí.

 
 Krmění dravé zvěře.

   
 Rodinná idilka :-)

 
Honzík, Táta a Kuba.


 Já s Aničkou. Ukazovala mi, kde má panenka vlásky, očička, kytičky, kde má Anička očička a nosánek, atp. Když měl takhle taťka Kubu na klíně, tak jsme se ho ptali, kdeže má Jiřík očička a tak zabodnul tátovi svůj prstík mezi víčka :-)

 
My chceme něco dobrýho!  Ledničku ještě neotevřou, na ostatních skříních jsou zarážky. To co totiý otevřou prý vykramaří ven, tak jsou všechny šuplíky zabezpečený vtipnym systémem gumicuků do auta.

 
Kukuřičný cosi. Úplně po tom šílí :-)

 
 S maminkou (Magdou) a tatínkem(Ivem).

 
Táta jim pak večer ještě dělal letadlo a oběma se to strááášně líbilo!

 
Byli z toho oba hrozně vyplesklí.

 
Vánoce, vánoce, přicházejí...


Rozbalujeme dárky. Ten černobílej válec mezi mnou a ségou je Diček.

 

 
Diček byl evidentněmoc hodnej, páč co všechno on dostal :-)

 
Taťka s dědou.


Já s kolušinkou...

 

 
Azza, this one is for you. Your favourite - roasted duck with supercrispy skin :-)

 
...and with cabbage ofcourse!

 
Pak tu máme třídní sraz z gymplu. Verče bych tímto ráda poděkovala za spolupráci. Sešlo se nás myslím 17, což je naprosto neuvěřitelná věc!

Míra s Honzou.

 
Lenka, Jana a Sandra.

 
Káťa, Marina a Gábina.

 
Péťa, Terka a Verča.

 
Terka s Edou.

 
Martin, Martin, Léňa a Káťa.

 
Já a Terezka.

 
Zase my dvě s Mírou.


Káťa, Marina a Gábina.


 Péťa, Terka a Honza.

 
 Verča s Mírou.

 
 Káťa a Káťa. Seděly jsme spolu v lavici!

 
 Káťa s Marinou a Gabčou na odchodu.

 
 Martin, Sandra, Eda, Terka.

 
 Já, Léňa a Péťa.

 
Péťa s Martinem a Honzou.

 
 Sandra a Martin.

 
 Martin s Edou na odchodu.

 
Terka, Martin a Léňa. My 4 jsme nakonec skončili v kebab housu.

 
No a v neděli jsem letěla zase zpátky sem, do Austrálie. Ačkoliv jsem si letenku zaplatila už 8 měsíců dopředu, v Praze na letišti mi zdělili, že pro let z Curychu do Hong Kongu jsem na čekací listině a proto mi nemohou vydat letenku. Že budu muset počkat do Curychu a tam mi to všechno vybaví. Naštěstí jsem se nalodila a žádný jiný problém mě po cestě nepotkal :-) Snad jen že už při letu do Hong Kongu jsem litovala, že jsem nezůstala doma a začalo se mi stýskat (a to jsem se na Austrálii ještě den předtím těšila). Po příjezdu mě přepadla depka jak sviňa, chudák Dan musel snášet moje brečící nálady, ale za týden jsem se z toho dostala a teď už zase plánuju, jak si to tu prodloužit a užít. Zatím mám v plánu jet v dubnu na Fiji, v květnu zažídat o partnerská víza, v červnu jet tak na minimálně 3 týdny do Evropy (z toho 2 týdny v Čechách), to bude záležet na práci, no a pak se uvidí...

Tak mi prosím držte palce, ať se mi tu tak nějak daří!

Díky, Káťa :-)

3 komentáře:

  1. Ahoj Kato,
    nasla jsem tvuj blog pres Ondry & Andrejky blog a chtela jsem ti rict jak moc se mi libi tvy clanky a jak si tu rada ctu. :-) S tim brecenim s tebou soucitim, ja kdyz jsem v 2002 prijela do Anglie s tim, ze uz tu hodlam zustat (pred tim to pokazdy byly 'docasne pobyty'), tak jsem z toho taky mela depky a brecela jsem kazdou chvili. Pozitivni je to, ze to casem prejde a ze na to nejsi sama! Drzim ti palce aby se ti dobre darilo a vsechno te klaplo s vizama!
    Verka

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že nejsem magor a že i jiní jsou na tom při opouštění rodinné hroudy podobně :-) Ale radši bych byla blíž k domovu... Tá dálka je největší problém! Kdyby byla Austrálie tam co Kanáry, asi bych s tím zas tak velkej problém neměla...

    OdpovědětVymazat
  3. To chapu, my jsme s manzelem premysleli, ze bysme se casem prestehovali do Australie. Hrozne me laka ta priroda a podnebi, proto taky rada sleduju blogy vas vsech cestovatelu tam dole u klokanu. Ta dalka me ale porad odrazuje, takhle skocim na letadlo a jsem v Praze za dve hodky... porad nas ta Australie ale fancinuje a jsme nalomeni... :-)

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget