VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 14. května 2009

9.5. - Tady bydlím, aneb sobotní procházka po Bondi beach a na South Head

Zrovna byly nějaké závody. Nejdřív plavali,


pak pádlovali na těchle kajacích.


Bohužel nevíme, kdo vyrál. Dan potřeboval svojí raní kávu, tak jsme museli pro kafe. Ještě chvíli jsme na závodníky koukali ze severního konce pláže.


Tak na tuhle se pláž se o letních víkendech vejde i přes 30 000 lidí!!!



Dan.


Po obědě jsme se přesunuli na South head. Sydney se rozprostírá kolem zálivu a bránou tohoto zálivu je North a South Head (neboli severní a jižní hlava). My se byli kouknout na tu jižní. Většinu prostoru zabírá vojenská základna, ale maják a park jsou stále přístupný. Počumákovali jsme kolem. Fotit širý oceán jsem se pokusila, nicméně ta fotka nebyla nijak zajímavá a proto jsem jí radši vymazala.

Když se začalo smrákat, vyrazili jsme zpět k parkovišti. Tady pohled na City...


... s Kačenkou...


...s Danem a Kačenkou.


Trajekt jedoucí z Manly (severní část Sydney) do City.


A krajinky...





Líbí??? Snad jo... :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget