VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 25. května 2009

23.5. - Gregovy narozeniny

Grega se původně staral o Danova starého Mercedesa a tak se seznámili. Jednou se Gregovi rozbil počítač, Dan mu ho spravil, dali se do řeči, párkrát zašli na pivo a stali se z nich přátelé.

Greg slavil v květnu 45-ténarozeniny.

Nechtěli jsme přijít do restaurace nepřivení a tak jsme pozvali Justina a Jo k nám domů na pár skleniček. Pili jsme víno, papali sýry a pak vyrazili do restaurace.

Dan s Justinem.


Kačenka, Azriena a Dan.


Já s Gregem.


Holčičí koutek. Zleva: Aza, Jemma, Jo a ... nepamatuju si jméno.


Klučičí koutek. Zleva: Greg, Dan, Justin a Carlos.

1 komentář:

  1. Hi, it's a great blog.
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    OdpovědětVymazat

Google Website Translator Gadget