VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 14. května 2009

10.5. - Centennial Park

V neděli jsme se vydali do Centennial Parku. Je to jeden z největších parků v Sydney a já tam do té doby nikdy nebyla. Teda až na práci na baru na jednom z festivalů, ale to jsem pracovala a jediné co jsem za celý den viděla byly plechovky s pitím a stovky dolarů co mi protekly rukama.

Greg s Azrianou byli pro a to zejména proto, že Greg našel v novinách článek o jednom keři co v parku roste a jehož květy (nebo jiné části) mají halucinogenní účinky. Po otisknutí článku prý začalo do parku chodit mnohem více mladistvých "jen tak posedět".

Keř-strom jsme našli hned u vjezdu do parku. To je ten s velkými oranžovožlutými zvonci. Greg je mimochodem na téhle fotce schován přímo v keři, kde škubal květy, pupeny a listí. Lup jsme pak zamkli do kufru auta.

Fotbal (ten náš normální evropský) je nejvíce populárním sportem dětí a mládeže v Austrálii. Hrajou ho kluci a holky a tak jsou všechny parky a hřišťata o víkendu zaplněná fandícími rodiči a dětmi běhajícími za kulatým nesmyslem.


V parku je nespočet jezírek, dá se tu i jezdit na koni.




Zleva: Dan, Greg a Azriena.


Krásná zákoutí...




Trocha umění.


Labutí jezírko.


Počasí bylo hodně proměnlivé. Trošku poprchávalo, pak svítilo slunce...



Kachní jezírko... Dan, Aza a Greg.



Soška na vrcholu sloupu...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget