VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

středa 6. května 2009

3.5. - Food and vine festival na Kings Cross

Australani milují jídlo a pití. Proto je v Sydney v průběhu celého roku množství festivalů jídla a pití. Všechny velké městské čtvrti, které jsou vyhlášené restauracemi a jsou jedním z cílů turistů mají své vlastní festivaly.

Jak to probíhá? Zavřou se ulice, náměstí a jiná vyhovující prostranství, postaví tam množství stánků s jídlem z celého světa a vínem samozřejmě, přidají pódium s doprovodným programem, stolky s plastovými židličkami a hurá na věc. Tohle byl můj první festival a tak jsem pro samé stání ve frontách a ochutnávání nějak zapoměla vyfotit všechny ty stánky.. hehe... se omlouvám...

U stánku s wurstama a saurkrautem jsme našli Torstena(uprostřed). Danova kamaráda z práce. Měla jsem štěstí, protože někdo si obědnal a zaplatil buřta, ale už si ho nevyzvednul, tak jsem ho za úsměv dostala zadarmo:-) Na levo od Torstena je jeho kamarád Torsten(pro změnu) a napravo Jo (Danova kamarádka ze Švýcarska).


Tady je uprostřed Justin, Danův nejlepší kamarád z univerzity, s kamarády.


Jemma a Carlos kamarádi co bydlí v baráku hned vedle nás.


Jak nejlépe nalít víno z vlastní flašky, když 10m od vás stojí ochranka? Předstírejte závažnou konverzaci... Zleva: Jo, Carlos, Dan, Jemma a Justin.


Jinak Justin je ten, kdo lije víno do mého kalíšku. Pod stolem samozřejmě. Jinak ochranka byla moc hodná, páč nás nechala konzumovat naše vlastní víno. nějak se mi nechce věřit, že by si nevšimli toho, že jsou naše plastové kelímky s vínem stále plné...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget