VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

středa 9. července 2008

Co se dělo v únoru ...

Především se mi podařilo letos v únoru úspěšně složit státní závěřečné zkoušky a obhájit diplomovou práci. No a jak jsem teď koukala do kalendáře, tak den před promocí jsem měla sjednanou schůzku v agentuře Studyline v Liberci.

Pan Mindl byl velmi příjemný, ochotně mě vyslechl a odpověděl na mé otázky. Moje původní představa byla následující. Město do kterého pojedu bude Sydney. Je největší v Austrálii, je tam největší výběr škol a největší pravděpodobnost najít si práci. Obor studia? Na škole mě vzala za srdce, asi jako jediný předmět, personalistika. V katalogu Studyline jsem našla školu (Kaplan Aspect), která měla kurz na human resources. Nebyla zrovna z těch nejlevnějších, ale jediná co HR nabízela. Tak jsme společně začali vymýšlet časový plán studia. Na rozmluvení jsem si chtěla dát general english. Aby mě to moc nestálo, tak jsem zvolila jen 3 týdny. Pak jsme se domluvili na 2 týdnech volna. Já chtěla víc, ale prý to nejde. (Mimochodem není to pravda! Mezi jazykovým a odborným kurzem si můžete udělat až 2 měsíční prázdniny.) Nechtělo se mi v tu dobu jet na moc dlouho, tak jsem si na Kaplan Aspectu vybrala Certificate IV in Business na 20 týdnů za 2 300,- AUD. Pana Mindla jsem požádala, jestli by mi mohl sehnat seznam předmětů, které se na škole učí a poslat mi ho. Chtěla jsem se dovědět, jaké předměty budu studovat a na co nového se v této oblasti mohu těšit.

Následovalo ještě několik doplňujících schůzek, mé neustálé dotazování a pak přišlo objednání k paní doktorce Brejchové, u níž byl dohodnut termín na 25.4.2008.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget