VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

úterý 17. února 2009

Vaříme...

Našla jsem tu několik fotek, které dokumentují moje a Mončino kuchařské umění...

Tyhle jsou z 15.2. kdy jsme se snažili vyprodukovat domácí ravioli, které jsme dělali u nás v restauraci. Náš šéfkuchař Miško, mi vysvětlil postup, tak jsme se do toho pustily.

Ano, mají mít všechny stejný tvar, ale nějak se nám to nevyvedlo:-) Ovšem chuť byla vynikající!!!


Hlavní aktérky :-)


Ráda bych podotkla, že ravioly byly naprosto vynikající a až na ten tvar byly skoro totožné s těmi v restauraci.

...kuchařky s produktem...


Tyhle fotky jsou z 25.1. kdy jsme šmudlali žampióny...


...byla to celkem rychlá práce...


...a výsledek byl velmi chutný...


Zapili jsme to 20 let starým portským, které jsem si vyfasovala po jedné svatbě na cateringu.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget