VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

úterý 11. května 2010

8.-9.5. - podzimní Melbourne

Na začátku května jsme jeli na sobotu a neděli s Justinem a Jo do Melbourne. Měli jsme opravdu kliku a počasí nám přálo. Oba dva dny bylo neuvěřitelně teplo a krásně!

Plán žádný nebyl. Nejprve jsme tramvají jeli do Prahran. Což je čtvrť s obchůdky a kavárnami. V jednom knihovnictví měl dokonce autogramiádu autor a hlavní hrdina knihy a filmu Mao´s Last Dancer (Poslední tanečník Mao c Tunga). Tak jsem zase jednou viděla světovou celbritu na vlastní oči :-)

Já jsem hrozně moc chtěla do Royal Botanic Gardens, které jsem nestihla naposled. Podoařilo se mi všechny přesvědčit a nakonec byli moc rádi, že jsme tam šli. Stálo to za to!

Tohle pohled na město z Anzac Memorialu.

Pohled na zahrady.

Ještě jednou výhled na city.

A samotný pomník. Výhled byl pořízen z ochozu nad trojúhelníkovým průčelím.

Naše skupina.

Zátiší v Royal Botanic Gardens.




Tohle mi připomělo domov!




 S Danem u Yarra River.
Hospoda pivovaru Litle Creatures a testování piva. Dostali jsme osm vzorků! Mňamkózní!

Restaurace je ve staré hale. Naprosto geniální atmosféra!

V neděli ráno jsme šli na snídani do příoceánské čtvrti Sant Kilda. Po vydatné snídani jsme se odkulili k moři.

Stará budova na mole je originální a v zachovalém stavu. Kdysi sem jezdila tramvaj tažená koňmi. Stále je to ale oblíbená oblast  pro procházky.

Kdo by nechtěl vidět ten výhled!

Pak jsme se přesunuli do města, kde jsme se stali svědky a spoluúčastníky jednoho komika. Lidi se na tomhle prostranství normálně scházejí, ale tenhle týpek byl vynikající a "obtěžoval" kolemjdoucí malými vtípky, které bavilo celé publikum. Vyvrcholení jeho představení jsem se účastnila i já s Danem. Dan dělal jednu ze čtyř opor a já házela tyhle kudly!!! Hahaháááá :-)

Dan tahá za jedno z lan, aby nám pan umělec neslítnul, a já měla házet kudly.

První pokus nevyšel, ale všechny ostatní pokusy byly úspěšné!

Pokrle, potlesk publika (to mi dělalo dobře) ...

... a šupajdá na místo.




Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget