VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

čtvrtek 17. prosince 2009

Val Thorens

Mým velkým přáním bylo lyžování. Druhý týden v prosinci jsme s našima vyrazili do Val Thorens. Doufali jsme, že nějaký sníh napadne a jelikož je to nejvýše položené středisko v Evropě, naše přání bylo vyslyšeno.

Před odjezdem jsem dostala krásná ouška na mojí helmu :-)


Já, mamka a ségra.

 
 
Sibérie v průsmyku.

 
Savojská večeře na počest Tániných narozenin. Fondue a Raclette.

 
 
 
Na cestě do Les Menuires. Tam jsme lyžovali nejčastěji, protože tam celý den svítilo sluníčko, zatímco Val Thorens bylo ve stínu.

 

 
Ráno jsem chodila pro čerstvé pečivo. Krásné ranní červánky.

 
Kačenka na lyžích.

 

 
Rodinné photo :-) Jelikož jsme byli ve Val Thorens teprve druhý týden po oficiálním zahájení sezóny, byly sjezdovky poloprázdné, ale na druhou stranu ne všechny vleky byly v provozu. Na téhle sjezdovce jsme byli úplně sami!

 
Naše oblíbená restaurace.

 

 
V tom bílém s modrou střechou jsme bydleli.

 
Výhled z apartmánu :-)

 

 
Poslední den ráno jsme si vyjeli na nejvyšší bod, kam se dalo ten týden vyjet. Byl nádherný výhled na Mont Blanc i Val Thorens.

 
Kačenka, Mont Blanc, Val Thorens a Tánička.

 
To su já :-)


V lanovce.

 

 
Hned bych se tam vrátila!

 
Hleďte a plačte :-)

 
Já jsem ta postava vpravo.

 
Samofotka...

 
Umělecká od tatínka.

 
Já, Val Thorens a Mamka. Poslední den otevřeli jednu krásnou sjezdovku, tak jsme se na jí museli aspoň jednou svézt, když už jsme nad ní celý týden slintali :-)

 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget