VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

středa 12. srpna 2009

8.8. - sobotní brunch v Malabaru

Vydali jsme se do jednoho kaféčka na jih od Bondi, kolem kterého jsme kdysi projížděli. Byl nádherný den, sedli jsme si venku na sluníčko a objednali si snídani. Vedle u stolečku seděli nějaké paní s pejskama. Poslouchali jak švýcarský hodinky, teda ty pejsci...

Pak jsme se vydali naproti na útesy. Bylo celkem větrno a frišno...


Chtěli jsme dojít až na konec takového výběžku, ale voda nás odřízla... Začal příliv... tak jsme museli při návratu trochu zaimprovizovat.





Večer proběhl velmi tradičně. Musela jsem do práce...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget