VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

sobota 8. listopadu 2008

Fauna a flóra z výletu

Hned na začátku bych ráda řekla, že tento článek jsem již jednou napsala, ale když jsem ho dala publikovat, tak se mi místo zobrazení ztratil! To se stalo před týdnem... Tákže jsem si týden léčila nervy a teď se do toho znova vrhla a pokud se mi zas ztratí, tak je s blogem konec... bo by mi asi hráblo...

Kytičky a zviřátka jsem rozdělila do několika kategorií.

Kategorie 1 - bílé kytičky




Kategorie 2 - žluté kytičky




Kategorie 3 - růžové kytičky






Kategorie 4 - oranžové pantoflíčky




Kategorie 5 - žluté pantoflíčky




Kategorie 6 - včelka na žlutém pantoflíčku

...zde bych ráda okomentovala velikost květů žlutého pantoflíčku... včela australská je veliká asi jako ta naše, takže květy byly opravdu velikánské...fčelku jsem fotila na makro, takže jsem jí cpala objektiv foťáku prakticky na chlup ke křidýlkům, naštěstí se nechala fotit a neuštkla mě :-)




Kategorie 7 - ptactvo

Tady znova pták, který se mimochodem v této oblasti vyskytuje poměrně hojně. Jednoho jsem lovila na parkovišti... už jsem ho skoro měla, ale přidupali joggisti (=lidé co běhají jen tak pro zábavu = každý 1,5 tý australan) a ptáka mi vyplašili, tak mám jen tuto jednu fotečku:-(


Pak sem přidávám pro velký úspěch i papouška...tatínkovi se moc líbil... tak jsem ho trošku ostříhala, aby byl víc zblízka... teď ho tati můžeš mamce vytisknout znova... a dejte ho do čistírny a pošlete mi fotku, jak se tam pěkně vyjímá :-)


Kategorie 8 - zábavná vsuvka

A tady máme hádanku... co to je?


Ano je to "zase včelka", ale o tu mi nejde...



JETELÍČEK je to ... úplně ten samej, co roste v Knínicích na paloučku :-)


A to je všechno děti moje...

Někteří z vás si mi "postěžovali", že se strašně rozepisuju, tak tady se můžete koukat jen na obrázky lidi, ale můžu vám slíbit, že se rozepisování jen tak nevzdám... Komu se to nechce číst, ať čte každý 2-3 řádek, já to tady píšu hlavně pro naše a pro dědečka, kterého tímto zdravím :-) AHOOOOOJ DĚDOOOOO :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget