VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 17. listopadu 2008

Elisa měla narozeniny (17.10.2008)

...ano jistě, já vim, že to bylo už před měsícem... ale když furt pracuju, tak na blog prostě není ani čas ani nálada...

Jinak jen pro připomenutí...všichni z párty se mnou chodili na jazykovku, teda až na Carol, která je novou spolubydlící Elisi.

Párty byla u Elisi...bydlí na Bondi beach v nechutně krásnym bytě...má výhled na celou slavnou Bondi beach a celý širý oceán...až by člověk blinkal, kolik krásy to je... je to fakt nádhera... Měla to být původně špagety párty, ale vyklubala se z toho penne párty (penne=druh těstovin).

Sešli jsme se myslim v sedm, část šla nakoupit alkohol a ostatní si povídali...

Takhle vypadalo vyhnanství pro kuřáky..museli kouřit z okna...ale zase měli nádherný výhled .-)


Eli vaří véču.


Já, Eli a Nancy.


Guillermo, Eli a Carlijn.


Hromadná fotka...Nancy, já, Guillermo, Eli, Carlijn, Carol a Caroline.


Eli s Nancy.


Holky s Guillermem.


...pařil se fotbal na videohře...


Eli s Caroline koukají na otázku, co se skrývá v každém víčku piva. Věděli jste třeba, že Elvis Presley měl bráchu dvojče? Jó i takovýhle věci se dovíte, když vám chutná pivko :-)


Eli rozbaluje dárky...Tenhle dostala ode mě a Guillerma...Koupili jsme jí ranec čokolády :-)



Pak jsme ještě chtěli jít na školní párty, ale chtělo se jen mě a Guillermovi, tak jsme to hromadně zabalili a rozešli se do svých domovů.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget