VYDRŽ PRŤKA, VYDRŽ!!!
.

COMPLETION IN PROGRESS.

Please be patient. Ta
Ráda bych všechny čtenáře upozornila, že se již od počátku května 2011 v Austrálii nenacházím. V tuto chvíli se snažím doplnit své zážitky a dostane se i na praktické rady :-)
Ať už patříte k mé rodině, kamarádům, přátelům, známým či neznámým...


(-: ...VÍTEJTE... :-)

Cesty života jsou nepředvídatelné a nevyzpytatelné. Mé kroky teď míří do míst, kde se žije "hlavou dolů", a tak zakládám tento blog, abych mohla informovat ty, které tu opustím, jak se mi v Klokanově daří, nedaří, co mě trápí a co mě dělá potěšení.

Prosím všechny návštěvníky o shovívavost... Snad se mi podaří vést blog racionálně s určitou posloupností a nádechem jakéhosi řádu (či neřádu) :-)

Pokud by někdo i přes to pociťoval potřebu mě kontaktovat osobně, nechť tak učiní na adrese: catchi@centrum.cz

...

pondělí 29. června 2009

28.6. - tak trochu jiný západ slunce

Tuhle neděli ráno jsme si zajeli na "brunch" (něco mezi snídaní-breakfast a oběděm-lunch může to být také označení pro snídani, kterou si dáváte v čas oběda) na Maroubra beach. Bylo krásné počasí, svítilo sluníčko... Protože bylo hezky, rozhodli jsme se podívat se po pobřeží trochu víc na jih směrem k letišti. Jezdili jsme po pobřeží po čtvrtích plných nádherných domečků a zákoutí. Když bylo kolem čtvrté začaly se objevovat mraky a během další půl hodiny se na nás od vnitrozemí řítila černočerná mračna. Chtěli jsme se ještě rychle kouknout na letadla a tak jsme zastavili u jedné zátoky, ze které jsme je mohli sledovat. Začal západ slunce, který společně s černými mraky a začínajícím lijákem vytvořili nádhernou scenérii.



Tahle poslední fotka je nakřivo, páč jsem musela chránit foťák před ohromnými kapkami deště.


Snad se to i vám líbí.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Google Website Translator Gadget